Bouwjaar | 20-02-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 100.803 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.348 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-02-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 100.803 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.348 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Rovemij |
Contactpersoon | Mike Runge |
Adres | Hofland 160 |
Postcode | 3641 GJ |
Plaats | Mijdrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)297 - 239290 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 83532890 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autofirst-rovemij.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2008 - nov. 2010
Technische informatie
Koppel: 121 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 43 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,0 s
Topsnelheid: 168 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 391 x 170 x 148 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 930 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.485 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Voor vragen kunt u ons altijd bereiken op telefoonnummer 06-83532890 (Mike Runge)
Uiteraard kunt u uw huidige auto bij ons inruilen. Voor een indicatie kunt u foto's sturen. Samen met een juiste beschrijving van eventuele schades en een beschrijving van de technische staat van de auto.
Dat kunt u -appen naar 06-83532890. Wij reageren dan met een voorlopige, vrijblijvende prijsindicatie.
Onze auto's worden standaard afgeleverd met een geldige Apk-keuring en een vloeistoffen-controle.
U kunt optioneel kiezen voor een uitgebreid onderhoudspakket voor 595.- Deze bestaat uit:
- Onderhoudsbeurt volgens fabrieksspecificaties
- Een nieuwe Apk-Keuring
- 6 Maanden BOVAG garantie
- 1 jaar AutoFirst pechhulp in heel Europa incuslief aanhangwagen-en caravan dekking.
Wie is Rovemij?
Autobedrijf Rovemij al tientallen jaren een succesvol autobedrijf in Mijdrecht. Wij zijn aangesloten bij AutoFirst; een van de grootste ketens van niet merkgebonden, onafhankelijke garage- en autobedrijven. Via die kwaliteits-organisatie houden wij onze kennis en vaardigheden up-to-date. Bijvoorbeeld door regelmatige bijscholingscursussen te volgen. Via AutoFirst houden wij onze (meet)apparatuur actueel voor de nieuwste merken en types die op de markt komen. En bieden wij onze klanten bijvoorbeeld landelijke en Europese pechhulp-service.
Wij zijn een universeel autobedrijf. Dat betekent dat wij de kennis, ervaring en middelen in huis hebben om alle automerken en -types te onderhouden en te repareren. Volgens de fabrikanteneisen en voorschriften. Daarom, wanneer wij aan een auto werken, blijven de fabrieksgaranties gewoon geldig. En natuurlijk zijn we lid van de BOVAG en RDW-erkend.
Occasions
In onze showroom staan doorgaans rond de 50 occasions. Van groot tot klein, in veel leeftijdsklassen, maar wel kritisch geselecteerd op prijs/kwaliteitsverhouding. Kom gerust, en vrijblijvend, bij ons kijken.
Via www.autofirst-rovemij.nl/beoordelingen kunt u lezen wat onze bestaande klanten van ons denken. Daar zijn we best trots op.
En hebt u een mooie occasion op de website gezien? Maar een bezoek overdag past echt ni
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda2 Hybrid | Twee in één
Een hybride is een bijzondere auto. Onder de motorkap zijn zowel een verbrandingsmotor als een elektromotor te vinden. Toch neemt Mazda de term hybride wel heel letterlijk: de "Mazda2 Hybrid" is namelijk ook een mix van twee verschillende auto's! En die wonderlijke combinatie is vernieuwd voor 2024. Autozine legt uit hoe dat zit...
De Mazda2 Hybrid is een compleet andere auto dan de andere versies van de 2. De Hybride aandrijving zorgt voor betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik. Minder comfortabel, wel dynamisch.
Plus
- vlot, levendig en zuinig
- modernere uitrusting dan standaard Mazda2
- uitstekende rijeigenschappen
Min
- minder verfijnd dan standaard Mazda2
- weinig verschil met Toyota Yaris
- omslachtige procedure om snelheidswaarschuwing uit te schakelen
Conclusie
Waarom is de "Mazda2 Hybrid" twee in één? Omdat het een Mazda en een Toyota tegelijk is. En omdat er een benzine- en een elektromotor onder de motorkap liggen. Om met het eerste te beginnen: de Hybrid is een compleet andere auto dan de andere versies van de Mazda2. Onderhuids is de Mazda2 Hybrid een Toyota Yaris Hybrid. Aanpassingen aan de voor- en achterzijde geven de Mazda echter wel een eigen gezicht.
Mazda2 is deze samenwerking met Toyota aangegaan omdat een "full hybrid" een waardevolle aanvulling op het bestaande aanbod vormt. Een mild-hybrid is voordelig in aanschaf, maar biedt ook beperkte voordelen. Een plug-inhybrid zou te kostbaar zijn voor een compacte auto als deze. De "full hybrid" biedt een grote bijdrage aan het comfort, verbetert de prestaties en verlaagt het verbruik. Tegelijkertijd is de prijs gunstig.
Een nadeel van de samenwerking is dat het comfortabele, verfijnde, rustgevende karakter van de standaard Mazda2 verloren is gegaan. Daar staat tegenover dat het "donormodel" veel jonger is en daarom heeft de Mazda2 Hybrid een modernere uitrusting dan de standaard Mazda2. Zo biedt twee in één dus veel voordelen!