Bouwjaar | 06-06-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 201.541 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.349 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-06-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 201.541 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.349 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HP Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veersedijk 279 |
Postcode | 3341 LM |
Plaats | Hendrik-Ido Ambacht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40774419 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,0 s
Topsnelheid: 168 km/u
Maten
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 930 kg
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 1.480 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Wij zijn een RDW erkend bedrijf, bij ons kunt u terecht voor een nette en betrouwbare auto. Inruil van uw auto is bij ons mogelijk, echter wel tegen handels prijzen. Wij kunnen uw huidige auto vrijwaren bij inruil en uw nieuwe auto direct tenaamstellen, u hoeft hier voor niet naar een overschrijfpunt. Voor vragen mag u altijd bellen of mailen Neem ook eens een kijkje bij onze andere advertenties Graag tot ziens!! Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 09:00 tot 18:00 Zaterdag 10:00 tot 17:00 Altijd voor vertrek bellen omdat we vaak onderweg zijn om een auto op te halen!! -Wij kunnen uw auto ter plekke tennaamstellen. -Vrijwaring van uw oude auto bij inruilen. -Wij berekenen geen afleverkosten. -Inruil mogelijk
= Bedrijfsinformatie =
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda2 Hybrid | Twee in één
Een hybride is een bijzondere auto. Onder de motorkap zijn zowel een verbrandingsmotor als een elektromotor te vinden. Toch neemt Mazda de term hybride wel heel letterlijk: de "Mazda2 Hybrid" is namelijk ook een mix van twee verschillende auto's! En die wonderlijke combinatie is vernieuwd voor 2024. Autozine legt uit hoe dat zit...
De Mazda2 Hybrid is een compleet andere auto dan de andere versies van de 2. De Hybride aandrijving zorgt voor betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik. Minder comfortabel, wel dynamisch.
Plus
- vlot, levendig en zuinig
- modernere uitrusting dan standaard Mazda2
- uitstekende rijeigenschappen
Min
- minder verfijnd dan standaard Mazda2
- weinig verschil met Toyota Yaris
- omslachtige procedure om snelheidswaarschuwing uit te schakelen
Conclusie
Waarom is de "Mazda2 Hybrid" twee in één? Omdat het een Mazda en een Toyota tegelijk is. En omdat er een benzine- en een elektromotor onder de motorkap liggen. Om met het eerste te beginnen: de Hybrid is een compleet andere auto dan de andere versies van de Mazda2. Onderhuids is de Mazda2 Hybrid een Toyota Yaris Hybrid. Aanpassingen aan de voor- en achterzijde geven de Mazda echter wel een eigen gezicht.
Mazda2 is deze samenwerking met Toyota aangegaan omdat een "full hybrid" een waardevolle aanvulling op het bestaande aanbod vormt. Een mild-hybrid is voordelig in aanschaf, maar biedt ook beperkte voordelen. Een plug-inhybrid zou te kostbaar zijn voor een compacte auto als deze. De "full hybrid" biedt een grote bijdrage aan het comfort, verbetert de prestaties en verlaagt het verbruik. Tegelijkertijd is de prijs gunstig.
Een nadeel van de samenwerking is dat het comfortabele, verfijnde, rustgevende karakter van de standaard Mazda2 verloren is gegaan. Daar staat tegenover dat het "donormodel" veel jonger is en daarom heeft de Mazda2 Hybrid een modernere uitrusting dan de standaard Mazda2. Zo biedt twee in één dus veel voordelen!