Bouwjaar | 01-06-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 89.344 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.348 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-06-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 89.344 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.348 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Vries Mobiliteit |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gladsaxe 34 |
Postcode | 7327 JZ |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19984890 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.matuna.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2007 - 2010
Technische informatie
Koppel: 121 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 43 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,0 s
Topsnelheid: 168 km/u
Ledig gewicht: 930 kg
Wielbasis: 249 cm
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, Van binnen en van buiten gereinigd, Vloeistoffen gecontroleerd
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Nette Mazda 2 vijf deur in het exclusieve wit parelmoer.
Rijkelijk uitgevoerd en afgeleverd met een nieuwe APK en een beurt.
Wij zijn een RDW erkend bedrijf. Al onze geadverteerde auto's worden aangeboden tegen scherpe meeneemprijzen. Inruil van uw huidige auto is mogelijk tegen handelsprijs. Eventuele garantie en of afleveringsbeurt is in overleg mogelijk vraagt u naar de voorwaarden.
Informeer voor u vertrekt of de occasion waarin u interesse heeft nog beschikbaar is. Dit om een teleurstelling te voorkomen.
Openingstijden Maandag t/m Vrijdag van 9:00 tot 17:00 Zaterdags van 10:00 tot 16:00. (S'avonds en Zondags op afspraak)
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie. Controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Voor vragen of informatie kunt bellen met:
06 199 848 90
Tot snel!
De Vries Mobiliteit
powered by Matuna BV
Gladsaxe 347327 JZ Apeldoorn
5 minuten van afslag Apeldoorn Zuid A1
Ondanks dat wij veel aandacht aan onze advertentie tekst besteden. Kunnen er geen rechten aan ontleent worden en zijn fouten voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda2 Hybrid | Twee in één
Een hybride is een bijzondere auto. Onder de motorkap zijn zowel een verbrandingsmotor als een elektromotor te vinden. Toch neemt Mazda de term hybride wel heel letterlijk: de "Mazda2 Hybrid" is namelijk ook een mix van twee verschillende auto's! En die wonderlijke combinatie is vernieuwd voor 2024. Autozine legt uit hoe dat zit...
De Mazda2 Hybrid is een compleet andere auto dan de andere versies van de 2. De Hybride aandrijving zorgt voor betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik. Minder comfortabel, wel dynamisch.
Plus
- vlot, levendig en zuinig
- modernere uitrusting dan standaard Mazda2
- uitstekende rijeigenschappen
Min
- minder verfijnd dan standaard Mazda2
- weinig verschil met Toyota Yaris
- omslachtige procedure om snelheidswaarschuwing uit te schakelen
Conclusie
Waarom is de "Mazda2 Hybrid" twee in één? Omdat het een Mazda en een Toyota tegelijk is. En omdat er een benzine- en een elektromotor onder de motorkap liggen. Om met het eerste te beginnen: de Hybrid is een compleet andere auto dan de andere versies van de Mazda2. Onderhuids is de Mazda2 Hybrid een Toyota Yaris Hybrid. Aanpassingen aan de voor- en achterzijde geven de Mazda echter wel een eigen gezicht.
Mazda2 is deze samenwerking met Toyota aangegaan omdat een "full hybrid" een waardevolle aanvulling op het bestaande aanbod vormt. Een mild-hybrid is voordelig in aanschaf, maar biedt ook beperkte voordelen. Een plug-inhybrid zou te kostbaar zijn voor een compacte auto als deze. De "full hybrid" biedt een grote bijdrage aan het comfort, verbetert de prestaties en verlaagt het verbruik. Tegelijkertijd is de prijs gunstig.
Een nadeel van de samenwerking is dat het comfortabele, verfijnde, rustgevende karakter van de standaard Mazda2 verloren is gegaan. Daar staat tegenover dat het "donormodel" veel jonger is en daarom heeft de Mazda2 Hybrid een modernere uitrusting dan de standaard Mazda2. Zo biedt twee in één dus veel voordelen!