Bouwjaar | 30-06-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 94.152 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.349 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 5.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 94.152 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.349 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Zuithof B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tusveld 15 |
Postcode | 7627 NV |
Plaats | Bornerbroek |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 3841352 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.zuithof.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2010 - jul. 2012
Technische informatie
Koppel: 121 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 43 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,6 s
Topsnelheid: 172 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 392 x 170 x 148 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 935 kg
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 1.485 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Zuithof is een echt familiebedrijf dat al sinds 1961 actief is in Twente.
Dagelijks zet ons team zich vol enthousiasme in om onze klanten verder te helpen en onze kennis over en passie voor auto's met hen te delen. We streven op elk vakgebied binnen onze organisatie kwaliteit, klantgerichtheid en een hoog serviceniveau na.
Als Subaru dealer en Japanse autospecialist beschikken wij over een wisselend aanbod Dealer kwaliteit: Occasions, Demo's en nieuwe auto's.
Onze auto's (boven de € 4500,-) worden rijklaar aangeboden inclusief BOVAG garantie, nieuwe APK en afleveringsbeurt.
Van gelukkige en tevreden klanten worden wij blij. Dankbaar zijn we dan ook dat onze klanten ons via Klanten vertellen beoordelen met een 9. Onder de vaste klanten is dit geen nieuws: sommigen zijn al meer dan 40 jaar klant!
Wij houden van persoonlijk contact en laagdrempeligheid is een sleutelwoord binnen ons bedrijf. Met beide benen op de grond en iedere klant gelijk benaderen. Zo willen wij samen met de klant een langere binding aangaan.
Als bedrijf vindt u alles bij ons onder een dak: verkoop, onderhoud, verzekering, schadeafwikkeling, verhuur, lease en nog veel meer. U vraagt bij ons nooit teveel.
Kom gezellig langs om een kijkje te nemen in onze showroom. De koffie staat klaar, tot snel !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda2 Hybrid | Twee in één
Een hybride is een bijzondere auto. Onder de motorkap zijn zowel een verbrandingsmotor als een elektromotor te vinden. Toch neemt Mazda de term hybride wel heel letterlijk: de "Mazda2 Hybrid" is namelijk ook een mix van twee verschillende auto's! En die wonderlijke combinatie is vernieuwd voor 2024. Autozine legt uit hoe dat zit...
De Mazda2 Hybrid is een compleet andere auto dan de andere versies van de 2. De Hybride aandrijving zorgt voor betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik. Minder comfortabel, wel dynamisch.
Plus
- vlot, levendig en zuinig
- modernere uitrusting dan standaard Mazda2
- uitstekende rijeigenschappen
Min
- minder verfijnd dan standaard Mazda2
- weinig verschil met Toyota Yaris
- omslachtige procedure om snelheidswaarschuwing uit te schakelen
Conclusie
Waarom is de "Mazda2 Hybrid" twee in één? Omdat het een Mazda en een Toyota tegelijk is. En omdat er een benzine- en een elektromotor onder de motorkap liggen. Om met het eerste te beginnen: de Hybrid is een compleet andere auto dan de andere versies van de Mazda2. Onderhuids is de Mazda2 Hybrid een Toyota Yaris Hybrid. Aanpassingen aan de voor- en achterzijde geven de Mazda echter wel een eigen gezicht.
Mazda2 is deze samenwerking met Toyota aangegaan omdat een "full hybrid" een waardevolle aanvulling op het bestaande aanbod vormt. Een mild-hybrid is voordelig in aanschaf, maar biedt ook beperkte voordelen. Een plug-inhybrid zou te kostbaar zijn voor een compacte auto als deze. De "full hybrid" biedt een grote bijdrage aan het comfort, verbetert de prestaties en verlaagt het verbruik. Tegelijkertijd is de prijs gunstig.
Een nadeel van de samenwerking is dat het comfortabele, verfijnde, rustgevende karakter van de standaard Mazda2 verloren is gegaan. Daar staat tegenover dat het "donormodel" veel jonger is en daarom heeft de Mazda2 Hybrid een modernere uitrusting dan de standaard Mazda2. Zo biedt twee in één dus veel voordelen!