Maserati Quattroporte 4.2 V8 ZF EXECUTIVE GT AUTOMAAT zonder APK
€ 20.500,-
Bouwjaar | 19-03-2007 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 84.335 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.244 cc |
Vermogen | 295 kW (402 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-03-2007 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 84.335 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.244 cc |
Vermogen | 295 kW (402 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Suzuki Leiden by Bart |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoge Rijndijk 328 |
Postcode | 2314 AN |
Plaats | Leiden |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 5899636 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.suzukileiden.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2003 - jan. 2008
Technische informatie
Koppel: 451 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 5,2 s
Topsnelheid: 275 km/u
Maten
Wielbasis: 306 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.965 kg
Laadvermogen: 435 kg
GVW: 2.400 kg
Interieur
Interieurkleur: Rood
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 340 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 15,8 l/100km (1 op 6,3)
Brandstofverbruik in de stad: 23,2 l/100km (1 op 4,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 11,5 l/100km (1 op 8,7)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal
DIT BETREFT EEN INGERUILDE AUTO, ZO MEE! Wij verkopen dit voertuig onder handelsvoorwaarden, dus zonder garantie, conformiteit en afleverkosten. Het voertuig is direct mee te nemen. Voor deze voertuigen hanteren wij extra lage prijzen. Doe hier uw voordeel mee! Zowel voor de handel als voor particulieren te koop. Onze handelsvoertuigen worden verder niet klaargemaakt of in de garage nagekeken: de auto komt dus zoals hij is. Hierdoor kunnen we de auto aanbieden voor een onder-marktconforme prijs. Wegens drukte & omdat wij vooral in jong-gebruikte auto's handelen, past deze auto niet in ons aanbod, daarom verkopen wij hem tegen de inkoopsprijs.
Accu zwak. ZF automaat schakelt goed. Zo mee.
Voor meer inlichtingen of informatie over eventuele andere handelsauto's:
- Jelle van der Vlugt / 06-42065879 (ook per whatsapp bereikbaar)
- Kevin Schuurhuis / 06-45359621 (ook per whatsapp bereikbaar)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Maserati Quattroporte | Een wereld van verschil
Alle grote sedans in het topsegment zijn grofweg hetzelfde. Ze streven allemaal naar maximaal comfort door een grote afstand te scheppen tussen de inzittenden en de techniek. Daarom zoeven ze bijna onhoorbaar over de weg en zijn ze als een luxe cocon voor de bevoorrechte inzittenden. Maar het kan ook anders! Dat bewijst de Maserati Quattroporte.
De Maserati Quattroporte is een grote sedan in het topsegment. De Quattroporte is niet bedoeld auto met chauffeur, maar is dankzij de sportwagen-techniek van Maserati bedoeld als ultieme rijdersauto.
Plus
- bovengemiddeld veel rijplezier
- exclusief en bevoorrecht gevoel
- concurrerend qua prijs en uitstoot
Min
- minder comfortabel dan concurrenten
- beperkte hoofdruimte
- weinig luxe achterin
Conclusie
Er is een wereld van verschil tussen de Maserati Quattroporte en grote sedans in het topsegment van andere merken. Die laatste zijn meestal gericht op comfort en gebruik als auto met chauffeur. De Maserati Quattroporte daarentegen is een droomauto die bedoeld is om zelf mee te rijden.
Het verschil begint met de vormgeving en simpelweg de exclusiviteit die hoort bij het merk Maserati. Het belangrijkste zijn echter de rijeigenschappen. De Quattroporte is overduidelijk het product van een sportwagenfabrikant en daarom is de band tussen bestuurder en techniek veel sterker dan gebruikelijk. Dat zorgt voor een compleet andere ervaring, terwijl het comfort op de lange afstand zeker niet vergeten is.