Bouwjaar | 07-01-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 36.302 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.979 cc |
Vermogen | 257 kW (350 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-01-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 36.302 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.979 cc |
Vermogen | 257 kW (350 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DV Trading |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Gouwe 51 |
Postcode | 8253 PA |
Plaats | Dronten |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)321 - 700216 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dvtrading.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 265/40 R21
Acceleratie (0-100): 6,0 s
Topsnelheid: 251 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 501 x 198 x 169 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.084 kg
Laadvermogen: 696 kg
GVW: 2.780 kg
Max. trekgewicht: 2.700 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 249 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik in de stad: 14,8 l/100km (1 op 6,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 395 - € 432 per kwartaal
ORIGINEEL NEDERLANDS GELEVERDE MASERATI MET MAAR 36.000KM, TOPCONDITIE
= Bedrijfsinformatie =
INRUIL AUTO-CAMPER-CARAVAN MOGELIJK
BEZICHTIGING UITSLUITEND OP AFSPRAAK
VOOR MEER INFORMATIE BEL 06-53176911
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Maserati Levante Trofeo | Dansen op een vulkaan
Maserati staat voor exclusieve en sportieve auto's. Nu gaat het merk daarin een stap verder met de komst van het "Trofeo"-label. Een Trofeo is nog sneller en dus nog exclusiever dan een standaard Maserati. De eerste Trofeo betreft de Levante, die met een achtcilinder motor met dubbele turbo tot één van de sterkste auto's ooit van het merk behoort. De Levante Trofeo was aanvankelijk alleen bedoeld voor Amerika en China, maar komt nu ook naar Europa. Dus doe de gordel om, zet een helm op en ga mee voor een proefrit met de eerste Trofeo van Maserati.
De Levante Trofeo is een grote SUV die imponeert met de prestaties en het Maserati-label. In cijfers gemeten is er weinig verschil met de concurrentie, maar de belevenis is nog intenser.
Plus
- spectaculair snel
- extravagante vormgeving
- rijke, moderne uitrusting
Min
- uitlaatgeluid vermoeiend op lange afstanden
- (Zeer) hoog verbruik
Conclusie
Wie op zoek is naar een grote SUV doet dat veelal om een droom in vervulling te laten gaan, niet omdat alleen die auto de benodigde functionaliteit biedt. De ultieme invulling van die droom is dan ook nog eens een snelle uitvoering van een grote SUV. Met de introductie van het "Trofeo"-label gaat Maserati nu de concurrentie aan met de allersnelste SUV's van doorsnee merken.
Ten opzichte van grote SUV's van andere merken blijft de Levante op twee punten achter: de ruimte achterin en de ergonomie. De uitrusting (inclusief de veiligheidsvoorzieningen), het comfort en natuurlijk de prestaties zijn minstens zo goed. En terwijl de modellen van Maserati veelal duurder zijn dan gemiddeld vanwege de hogere CO2-uitstoot, geldt dat niet voor deze Trofeo. De Levante Trofeo is even (on)zuinig als de directe concurrenten en heeft daarom grofweg eenzelfde prijskaartje. Voor die prijs biedt Maserati echter nog meer sensatie. De Levante Trofeo is vrij van iedere vorm van subtiliteit of bescheidenheid. De Levante schreeuwt om aandacht, de achtcilinder brult het uit en de bestuurder giert het uit als de Trofeo zijn kunnen mag tonen.