Bouwjaar | 03-02-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 20.818 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.987 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
€ 29.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-02-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 20.818 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.987 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DTMobility Cars B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bedrijfsweg 19 |
Postcode | 5061 JX |
Plaats | Oisterwijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 2045100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dtmobility.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2020
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 135 kW (184 PK)
Vermogen elektromotor(en): 80 kW (109 PK)
Vermogen brandstofmotor: 113 kW (154 PK)
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 43 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 177 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 450 x 184 x 154 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.515 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 2.110 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 121 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 41 l/100km (1 op 2,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Neem voor meer informatie over deze auto vrijblijvend contact met ons op! Wij zijn bereikbaar per e-mail op sales@dtmobility.com of per telefoon op 013-2045100 of direct op +31648811850.
Uiteraard ontvangen wij u erg graag in onze showroom te Oisterwijk.
Al onze auto's voldoen aan onze zeer hoge kwaliteitseisen en zijn onderworpen aan onze 111-punten check.
Alle auto's worden afgeleverd met geldende APK en minimaal 15L brandstof.
(Deze advertentie is met de grootst mogelijke zorg samengesteld, echter kan er een afwijking in uitvoering en/of opties voor komen. Bij twijfel hierover verzoeken wij u gaarne contact met ons op te nemen, wij kijken het graag voor u na. Aan deze advertentie zijn geen rechten of plichten te ontlenen. Druk- en spelfouten voorbehouden.)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus UX 300h | Meer karakter
Auto's van doorsnee merken zijn goed. Auto's van premium merken zijn beter. Tenminste, dat is de belofte. Een premium product moet meerwaarde bieden dankzij hogere kwaliteit, meer aandacht voor details, meer stijl en natuurlijk verfijndere techniek. Om "premium" te blijven is de Lexus UX vernieuwd voor modeljaar 2024. Maakt dat de UX beter?
De Lexus UX is een compacte SUV die het moet hebben van het typisch Japanse karakter. De UX combineert organische vormen met moderne techniek. De hybride is voor modeljaar 2024 sterk verbeterd.
Plus
- sterke, stille en zuinige hybride
- unieke combinatie organische vormen en moderne technologie
- uitstekende rijeigenschappen
Min
- hard kunststof op deurpanelen voor en achter
- 300e kansloos vanwege ChaDeMo-stekker
- middenconsole kan hinderlijk tegen knie drukken
Conclusie
De Lexus UX is aangepast voor modeljaar 2024. Bij de UX draait alles om verfijning en daarom is de auto voornamelijk onderhuids aangepast. Naast de verplichte nieuwe veiligheidsvoorzieningen krijgt de UX een moderne uitrusting om de vergelijking aan te kunnen met concurrenten van recentere datum. De verbeterde geluidsisolatie is als de meest waardevolle verbetering ervaren.
Daarnaast is de nieuwe hybride aandrijflijn een echte aanwinst. Deze levert betere prestaties bij een lager verbruik. Daarbij geeft de hybride meer rust dan voorheen dankzij een groter aandeel van de elektromotor.
Bovenstaande zaken zijn echter ook te vinden in een gewone Toyota, het moederbedrijf van Lexus. Het grote verschil zit in de mate van verfijning en in het uitgesproken karakter. Een doorsnee product moet de grootst mogelijke doelgroep aanspreken. De Lexus UX onderscheidt zich met een Japans karakter dat organische vormen en verfijnde techniek combineert. Alle technische en visuele aanpassingen zijn daarom met twee woorden samen te vatten: meer karakter.