Bouwjaar | 01-06-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.923 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.456 cc |
Vermogen | 183 kW (249 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-06-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.923 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.456 cc |
Vermogen | 183 kW (249 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Nowak Onderwater |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Touwslagersweg 1 |
Postcode | 1786 PA |
Plaats | Den Helder |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)223 - 520025 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuis-onderwater.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Bandenmaat: 235/55 R19
Acceleratie (0-100): 7,8 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 189 x 169 cm
Wielbasis: 274 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.085 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.700 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 395 - € 432 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 50): Afleverpakket (1): Geldige APK langer dan 6 maanden.
Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2012 op kenteken, is voorzien van een benzine én een elektriciteit-motor, heeft een maximum vermogen van 183 kW (249 PK) en een cilinderinhoud van 3456 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 200 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 7,8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,3 liter per 100 km en hij weegt 2085 kg. De APK is geldig tot 01-06-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 412,42 per kwartaal.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus RX | Zichzelf opnieuw uitgevonden
De RX is in vele opzichten bepalend voor het merk Lexus. Met de RX behoorde Lexus tot de eerste merken om een luxe SUV aan te bieden. Toen de concurrenten uiteindelijk ook SUV's aanboden, introduceerde Lexus hybride-aandrijving, waardoor het superieur was op het gebied van comfort en verbruik. Nu is ook de hybride gemeengoed en dus is de vraag: hoe blijft de nieuwe Lexus RX de concurrentie een stap voor?
De Lexus RX 450h is een grote SUV die dankzij een relatief licht gewicht, een uitgekiende zithouding en plug-inhybride aandrijving kleiner en dynamischer is dan gebruikelijk. Uitnodigend interieur.
Plus
- sterke, soepele, zuinige hybridemotor
- onderscheidend karakter
Min
- helt iets over in de bocht
- koeling hoorbaar van achter
Conclusie
Weet de nieuwe Lexus RX de concurrentie wederom een stap voor te blijven? Nee. Lexus heeft de RZ aangewezen als innovatief model. De RX is daarom een meer conventionele SUV.
Toch weet de RX zich wel beter te onderscheiden van de massa dan voorheen. Door nog meer nadruk te leggen op gastvrijheid in het interieur en verfijning van het onderstel krijgt de RX een sterker karakter. De meer harmonieuze vormgeving maakt de RX begeerlijker. Tenslotte zorgen het relatief lage gewicht, de sterke motoren, doordachte zithouding en het overzichtelijke koetswerk ervoor dat de RX minder intimiderend is en daarom eenvoudiger en dynamischer te rijden.
Kortom: de RX heeft zichzelf opnieuw uitgevonden. Dat resulteert nog meer in een eigen karakter en zo weet de RX zich nog beter te onderscheiden van de massa.