Bouwjaar | - |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Car Avenue Lexus Waterloo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Chaussée de Nivelles 3 |
Postcode | 1420 |
Plaats | Braine-L'alleud |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)78 - 079451 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.caravenue-ital.be |
e-mail sturen |
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus NX | Middelgrote SUV van bovengemiddelde klasse
Een SUV is een "Sports Utility Vehicle". Echter, in de praktijk wordt een SUV niet voor sport gebruikt, maar voor de dagelijkse woon-werk rit. Terreinrijden is er al helemaal niet bij, zodat ook de beloofde veelzijdigheid onbenut wordt gelaten. In feite is een SUV een "lifestyle" auto die wordt gekozen omdat hij bij de eigenaar past. Bij wie past de Lexus NX?
De Lexus NX is een middelgrote SUV met bovengemiddelde kwaliteiten. De NX overtuigt met luxe en verfijning, zowel in de uitrusting als het weggedrag. De PHEV is veruit superieur aan de gewone hybride.
Plus
- warme, uitnodigende sfeer
- prima weggedrag
- rijke, moderne uitrusting
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een elektrische auto
- veel onduidelijke waarschuwingen
Conclusie
Voor wie is de Lexus NX bedoeld? Voor hen die worden aangetrokken door typisch Japanse vormgeving die natuurlijke vormen combineert met moderne techniek. Wie de voorkeur geeft aan klassieke luxe zal zich prettig voelen bij luxueuze uitvoeringen zoals de hier getoonde "Executive Line". De "F-Sport" geeft juist een iets sportiever karakter.
Daarnaast is de NX bedoeld voor mensen die niet gediend zijn van elektrische aandrijving en bereid zijn daarvoor de prijs te betalen (want vergelijkbare elektrische auto's zijn voordeliger in aanschaf en bereik). Alhoewel de NX verkrijgbaar is als hybride met of zonder stekker, is die eerste veruit favoriet. De NX plug-inhybrid is veruit superieur in comfort, prestaties en verbruik tegen een minimale meerprijs. Bovendien biedt deze versie diverse voordelen van elektrisch rijden, zonder zorgen over bereik of beperking van het aanhangergewicht.
Ongeacht de gekozen uitvoering overtuigt de NX met verfijning en het oog voor detail dat hoort bij een "premium"-merk. En dat is een hele prestatie, want meestal zijn het alleen de grotere modellen die zo'n bevoorrecht gevoel weten te geven. Kortom: de Lexus NX is een middelgrote SUV met bovengemiddelde kwaliteiten.