Bouwjaar | 21-05-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 7.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.490 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-05-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 7.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.490 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mengelers Lexus Sittard |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bergerweg 73 |
Postcode | 6135 KD |
Plaats | Sittard |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)46 - 4861533 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mengelers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Koppel: 120 Nm
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 36 liter
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 419 x 183 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.255 kg
Laadvermogen: 500 kg
GVW: 1.755 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieur: Ea20 black synthethisch leder - geperfor, Skai
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 103 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Betreft een rijdende demo. Informeer naar de actuele kilometerstand.
Het inruilen van uw huidige auto is uiteraard bespreekbaar. Het is ook mogelijk om de nieuwe auto tegen gunstige voorwaarden in termijnen te betalen. Wij bieden u de mogelijkheid om via ons de auto te verzekeren waarbij u profiteert van een zeer gunstig tarief met daarbij vele voordelen.
Vraag hiervoor naar de voorwaarden bij onze specialisten.
Wijzigingen, zet- en typefouten voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus LBX | Luxe voor beginners
Luxe en exclusiviteit zijn vreemde zaken. Ze danken hun bestaansrecht namelijk aan schaarste. Met andere woorden: iets is alleen maar exclusief als er weinig van is. En zodra luxe gewoon wordt, wordt het standaard. Toch durft het exclusieve merk Lexus het aan om een luxe auto voor het grote publiek aan te bieden. Waarom? En is de "LBX" daarmee nog wel een echte Lexus?
De LBX is een compacte crossover van Lexus. De materialen en uitrusting zijn gelijk aan die van de grote modellen van Lexus. Aangepaste motor en aandrijving zorgen voor verfijning in het rijden.
Plus
- rijke, moderne uitrusting
- hoogwaardige materialen, verfijnde vormgeving
- brengt het bevoorrechte gevoel van Lexus binnen bereik van een grotere groep
Min
- testauto niet vrij van rammels
- matige beenruimte achterin / matige bergruimte in interieur
- duurder in aanschaf en gebruik dan een elektrische auto
Conclusie
Lexus maakt een opmerkelijke stap door niet de zoveelste grote auto te introduceren, maar door te kiezen voor een model in het één-na kleinste segment van de markt. De eerste vraag is daarom: waarom? Het antwoord: om mensen die nu een grote en luxueuze auto rijden een compacter, voordeliger en milieuvriendelijker alternatief te bieden. In dat opzicht heeft de LBX een grote kans van slagen. In de juiste uitvoering is de LBX luxueus en biedt de auto dezelfde finesse als een grote Lexus.
De tweede vraag is: is de LBX een volwaardige Lexus? Ja en nee. Een compacte auto heeft niet het weggedrag van een limousine. Op de lange afstand en op slecht wegdek rijdt de LBX als een doorsnee compacte crossover. Echter, bij een sportieve rijstijl is merkbaar dat de grenzen veel verder liggen. De hybride-aandrijflijn zorgt bovendien voor betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik dan een standaard benzinemotor. Echter, de LBX biedt niet de prestaties en de rust van een elektrische auto, terwijl de kosten voor aanschaf en gebruik hoger zijn.
Wanneer dat laatste feit wordt genegeerd, is het niet overdreven om te stellen dat de LBX de best aangeklede en meest verfijnde auto in zijn soort is. En daarmee geeft de LBX het bevoorrechte gevoel dat hoort bij een Lexus, nu ook voor beginners!