Bouwjaar | 23-10-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.490 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-10-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.490 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Dirk van der Steen |
Contactpersoon | Dirk van der Steen |
Adres | Rijksweg 141 |
Postcode | 1906 BG |
Plaats | Limmen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 5053266 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dirkvandersteen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Vermogen: 100 kW (136 PK)
Vermogen brandstofmotor: 68 kW (92 PK)
Koppel: 120 Nm
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 36 liter
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 170 km/u
Ledig gewicht: 1.380 kg
Wielbasis: 258 cm
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
= Bedrijfsinformatie =
AUTOBEDRIJF DIRK VAN DER STEEN adverteert met ALL IN prijzen!! Inclusief afleveringsbeurt, tenaamstellingskosten en 12 maanden BOVAG/ lopende fabrieksgarantie voor occasions en nieuwe auto's boven € 4500,00 . AUTOBEDRIJF DIRK VAN DER STEEN is al ruim 30 jaar een universeel autobedrijf en lid van de BOVAG! Wij verkopen alle merken auto 's zowel NIEUW als GEBRUIKT. Ook voor Lease, Financiering, onderhoud, reparatie, schade herstel en APK kunt u bij ons terecht. Elke lease-auto mag bij ons komen voor onderhoud en reparatie. Ook hebben wij haal en breng service. Voor meer informatie: 072-5053266. Wij heten u van harte welkom in onze mooie zaak in Limmen!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus LBX | Luxe voor beginners
Luxe en exclusiviteit zijn vreemde zaken. Ze danken hun bestaansrecht namelijk aan schaarste. Met andere woorden: iets is alleen maar exclusief als er weinig van is. En zodra luxe gewoon wordt, wordt het standaard. Toch durft het exclusieve merk Lexus het aan om een luxe auto voor het grote publiek aan te bieden. Waarom? En is de "LBX" daarmee nog wel een echte Lexus?
De LBX is een compacte crossover van Lexus. De materialen en uitrusting zijn gelijk aan die van de grote modellen van Lexus. Aangepaste motor en aandrijving zorgen voor verfijning in het rijden.
Plus
- rijke, moderne uitrusting
- hoogwaardige materialen, verfijnde vormgeving
- brengt het bevoorrechte gevoel van Lexus binnen bereik van een grotere groep
Min
- testauto niet vrij van rammels
- matige beenruimte achterin / matige bergruimte in interieur
- duurder in aanschaf en gebruik dan een elektrische auto
Conclusie
Lexus maakt een opmerkelijke stap door niet de zoveelste grote auto te introduceren, maar door te kiezen voor een model in het één-na kleinste segment van de markt. De eerste vraag is daarom: waarom? Het antwoord: om mensen die nu een grote en luxueuze auto rijden een compacter, voordeliger en milieuvriendelijker alternatief te bieden. In dat opzicht heeft de LBX een grote kans van slagen. In de juiste uitvoering is de LBX luxueus en biedt de auto dezelfde finesse als een grote Lexus.
De tweede vraag is: is de LBX een volwaardige Lexus? Ja en nee. Een compacte auto heeft niet het weggedrag van een limousine. Op de lange afstand en op slecht wegdek rijdt de LBX als een doorsnee compacte crossover. Echter, bij een sportieve rijstijl is merkbaar dat de grenzen veel verder liggen. De hybride-aandrijflijn zorgt bovendien voor betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik dan een standaard benzinemotor. Echter, de LBX biedt niet de prestaties en de rust van een elektrische auto, terwijl de kosten voor aanschaf en gebruik hoger zijn.
Wanneer dat laatste feit wordt genegeerd, is het niet overdreven om te stellen dat de LBX de best aangeklede en meest verfijnde auto in zijn soort is. En daarmee geeft de LBX het bevoorrechte gevoel dat hoort bij een Lexus, nu ook voor beginners!