Lexus IS Cabriolet 250C Executive | Navigatie | Mark Levinson | Stoelkoeling

€ 19.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-08-2010
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 161.288 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.499 cc
Vermogen 153 kW (208 pk)

Lexus IS Cabriolet 250C Executive | Navigatie | Mark Levinson | Stoelkoeling


€ 19.950,-

Algemeen

Bouwjaar 16-08-2010
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 161.288 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.499 cc
Vermogen 153 kW (208 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam ADG Groningen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Moermanskweg 3
Postcode 9723 HM
Plaats Groningen
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)50 - 5495000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.adggroep.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cd wisselaar
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2009 - 2012

Technische informatie
Koppel: 252 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 65 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten
Lengte: 464 cm
Wielbasis: 273 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.705 kg
Laadvermogen: 370 kg
GVW: 2.075 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 219 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik in de stad: 13,1 l/100km (1 op 7,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal

Garantie
Garantielabels: Toyota Approved Occasions, Toyota Plus Hybride Occasion, BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Onderhoudsbeurt bij aflevering volgens fabrieksschema 
Dit afleverpakket bevat: Toyota Approved Occasions; BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Bij het ontwerp van de Lexus IS Cabriolet is alles gedaan om een kwaliteitsauto neer te zetten. Ook deze Lexus is dan ook een auto die tegelijk stijlvol, comfortabel en ingetogen luxueus is. De tellerstand is 161288 kilometer, het bouwjaar van deze auto is 2010. De benzinemotor zorgt samen met de automatische transmissie voor prima prestaties. Topklasse: daar hoort leren bekleding absoluut bij. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Xenonverlichting staat borg voor helderwit licht en een krachtige lichtbundel. Bij de uitrusting van deze Lexus horen onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, elektrisch bediende, verwarmde en inklapbare buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

Topprestaties in muziek en geluid? Dat is bijgeleverd in de vorm van het high performance audiosysteem! Zorgeloos en geconcentreerd rijden? Het navigatiesysteem met harde schijf wijst de weg! Met de electronic climate control selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Altijd twee handen aan het stuur, wel zo veilig en gemakkelijk. Ook daaraan is gedacht, met de audiobediening op het stuur. Parkeersensoren zijn een waardevolle toevoeging aan deze auto. De sensoren waarschuwen tijdens het parkeren en voorkomen schade aan de auto. De Lexus is standaard voorzien van: regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnen- en buitenspiegels en lederen stuur en versnellingspook.

In de Lexus IS Cabriolet heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Als elke meter en elke seconde telt, wilt u dat het remsysteem maximaal presteert. Met de Brake Assist bent u daar zeker van

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Lexus IS | Neus voor techniek

De Lexus IS onderscheidt zich duidelijk van andere grote zakenauto's. Lexus legt zich toe op geavanceerde techniek, niet alleen in de uitrusting maar ook in de aandrijflijn. Voor modeljaar 2017 is de techniek verder opgewaardeerd en kreeg deze leasefavoriet bovendien een nieuwe neus. Tijd voor een hernieuwde kennismaking!

Autotest | Lexus IS Neus voor techniek

De Lexus IS heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Daarmee is de auto ontegenzeglijk mooier, dynamischer en veiliger geworden. Bestaande problemen zijn echter niet opgelost.

Plus

  • uitmuntende rijeigenschappen
  • vlot, stil en zuinig dankzij hybride-aandrijving
  • moderne techniek

Min

  • onhandige bediening infotainment
  • geen ondersteuning voor Android Auto of Apple CarPlay

Conclusie

De Lexus IS heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Daarmee is de auto ontegenzeglijk mooier, dynamischer en veiliger geworden. Bestaande problemen zijn echter niet opgelost. De muis-besturing van het infotainment systeem blijft ronduit onhandig en integratie met smartphones is niet gemoderniseerd.

De hybride-aandrijving is niet gewijzigd en daarom blijft het lastig het door de fabriek beloofde verbruik te realiseren. Desondanks behoudt de IS 300h dankzij zijn techniek een enorme voorsprong op de concurrentie, want de Lexus is comfortabeler, zuiniger, betrouwbaarder en voordeliger dan de concurrentie.

Deel deze advertentie