Bouwjaar | 11-04-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.985 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
€ 10.295,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-04-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.985 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Goedman Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zijde 450 |
Postcode | 2771 GA |
Plaats | Boskoop |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 215111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.goedmanautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 177 x 143 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.385 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 1.845 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 94 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij als Goedman automotive doen geen online taxaties, zowel per mail als via de marktplaats app. Als u geïnteresseerd bent in een van onze auto's dan zijn wij telefonische bereikbaar tijdens onze openingstijden.
De inhoud van deze website is voor algemene informatie. Deze website is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Ondanks de constante zorg en aandacht die wij besteden aan de inhoud van deze website is het mogelijk dat de informatie die op deze website wordt gepubliceerd onjuist en/of onvolledig is. Hoewel wij ons inspannen om de informatie op de website zo juist, volledig en actueel mogelijk te laten zijn, worden de beschikbaarheid, juistheid, volledigheid en actualiteit van deze informatie niet gegarandeerd. Wij en aan haar gelieerde werkmaatschappijen zijn dan ook niet aansprakelijk voor schade die zou kunnen ontstaan door het bezoek en gebruik van deze website dan wel van de daarop gepubliceerde informatie. Aan de inhoud van deze website kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus CT200h | PerspeCTief
Wat is een Lexus CT200h? Voor levensgenieters is het de voordeligste manier om een echte Lexus te rijden. Voor idealisten is het de beste combinatie van luxe en een laag verbruik. Voor fiscalisten is het de meest comfortabele 14% bijtellingsauto op de markt. Voor Lexus is het een regelrecht verkoopsucces, en om dat veilig te stellen is de CT verbeterd voor modeljaar 2014.
De Lexus CT voor modeljaar 2014 is stiller en meer verfijnd. Wat blijft zijn het lage verbruik (lage bijtelling!) en de hoge kwaliteit, waarmee de CT veel meer is dan zomaar een middenklasser.
Plus
- zeer zuinig
- uitstekende wegligging
- nette prijs
Min
- niet zo luxueus als compacte modellen van andere premium merken
- bandengeluiden duidelijk hoorbaar
Conclusie
De Lexus CT200h is aangepast voor modeljaar 2014. Hoe waardevol die aanpassingen zijn, is sterk afhankelijk van het perspectief van de klant. Wie voor deze Lexus kiest vanwege het imago, zal weinig verbetering ervaren. Het nieuwe front is zeker een verbetering, maar daar blijft het bij. Bij andere premium-merken biedt het instapmodel net zo veel luxe en verfijning als de grotere modellen en dat geldt nauwelijks voor de Lexus CT.
Wie deze Lexus kiest om het lage verbuik, zal gelukkig zijn met de nieuwe CT: het verbruik is nog verder verlaagd. Dat is niet alleen een mooi cijfer in de brochure; tijdens deze testrit werd beduidend zuiniger gereden dan tijdens de eerste kennismaking.
Voor de bijtellers is het nieuws al even positief. Het comfort is sterk toegenomen, terwijl de bijtelling onveranderd laag blijft. Daarmee biedt de CT200h wederom een unieke combinatie van luxe, verfijning, rijplezier en fiscaal voordeel.