Land Rover Range Rover Sport P440e Dynamic HSE Pano | 23 | Stoelklima | Massage | Sfeerverlichting | HeadUp | Zwartpakket | 22-Voudig Verstelbare Stoelen |
€ 132.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 03-04-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 324 kW (441 pk) |
Land Rover Range Rover Sport P440e Dynamic HSE Pano | 23 | Stoelklima | Massage | Sfeerverlichting | HeadUp | Zwartpakket | 22-Voudig Verstelbare Stoelen |
€ 132.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 03-04-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 324 kW (441 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VDC Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Gruisdonk 2b |
Postcode | 5928 RT |
Plaats | Venlo |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14611738 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdc-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2022
Modelcode: L461
Technische informatie
Koppel: 620 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 71 liter
Actieradius: 114 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.735 kg
Wielbasis: 300 cm
Accu
Accu: 38 kWh
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 20 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,9 l/100km (1 op 111,1)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 274 - € 300 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard
Direct beschikbaar: Prachtige Range Rover Sport van het nieuwe model met P440e motorisering: Een 440 PK sterke Plug-in Hybrid met alle luxe die een Range Rover kan bieden. Deze Range Rover is uitgevoerd met de voglende opties:
Panoramadak
Zwartpakket
23" Lichtmetalen velgen 10 Spaken
Voorstoelen 22 voudig verstelbaar
Stoelen gekoeld en verwarmd
Memorystoelen
Massagestoelen
Winterpakket
Alarmsysteem
Head Up Display
Gelieve alvorens een bezoek te bellen om teleurstelling te voorkomen. U kunt bij interesse, vragen of voor het maken van een afspraak contact opnemen met Remo via 06-14611738.
Ondanks de zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van de gegevens, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!