Land Rover Range Rover Sport 5.0 V8 SVR|VOSSEN|Kuipstoelen|PANO|FULLEDER
€ 89.900,-
Bouwjaar | 18-10-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.900 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.999 cc |
Vermogen | 423 kW (576 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-10-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.900 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.999 cc |
Vermogen | 423 kW (576 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Cars By Billy B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtshof 16A |
Postcode | 2632 BB |
Plaats | Nootdorp |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 9024753 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | carsbybilly.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 275/45 R21
Acceleratie (0-100): 4,5 s
Topsnelheid: 283 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 488 x 207 x 180 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.348 kg
Laadvermogen: 652 kg
GVW: 3.000 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 290 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,7 l/100km (1 op 7,9)
Brandstofverbruik in de stad: 17,2 l/100km (1 op 5,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal
De indrukwekkende vormen en de topprestaties van deze Land Rover Range Rover Sport staan garant voor ultiem rijplezier. Deze auto beschikt over meer dan genoeg motorvermogen. Ook op de minder vlakke wegen zoeft u lekker door dankzij de luchtvering. Verwen uzelf met het lederen interieur in deze auto. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Ongeacht hoe koud het buiten is, het verwarmbare stuurwiel samen met de verwarmbare voorstoelen en achterbank, zorgt ervoor dat iedereen in de auto zich snel opwarmt. Voor extra lichtinval en een frisse luchtstroom zorgt het elektrisch bediende panoramadak. De elektrische achterklep opent met een druk op de knop, zodat u gemakkelijk toegang heeft tot de bagageruimte. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 22 inch lichtmetalen velgen, LED matrix verlichting, trailer assistent, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Met de standkachel stelt u vooraf in wanneer de auto opgewarmd voor u klaar moet staan. U hoeft nooit meer te krabben en de koude start behoort tot het verleden. Het digitale dashboard vertelt u alles wat u wilt weten voor een slimme, comfortabele en veilige rit. Of u nu achteruit rijdt, parkeert of een smalle straat inslaat, de 360 graden camera op deze auto, mogelijk gemaakt door vier camera's, biedt een perfect beeld van uw omgeving. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Navigatie, onderhoudsstatus, vergrendeling, audio... de mogelijkheden van remote services zijn haast oneindig. Ook deze auto laat zich bedienen en analyseren via uw smartphone! De uitrusting van deze auto is met dashboard met spraakbediening, high performance audiosysteem, navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, electronic climate control en DAB ontvangst behoorlijk compleet.
Zoals u mag verwachten van deze Land Rover Range Rover Sport is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Verkeersbord-detectie herkent verkeersborden en toont deze op het instrumentarium van de auto. Onbedoeld buiten de rijstrook raken wordt vo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!