Land Rover Range Rover Sport 5.0 V8 Supercharged HSE Pano Sportuitlaat Meridian
€ 39.900,-
Bouwjaar | 03-11-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.344 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.000 cc |
Vermogen | 374 kW (509 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-11-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.344 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.000 cc |
Vermogen | 374 kW (509 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Luxewagen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Fabrykswei 2 |
Postcode | 8501 ST |
Plaats | Joure |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)513 - 785406 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.luxewagen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2013 - dec. 2017
Technische informatie
Koppel: 625 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 105 liter
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 495 x 198 x 182 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.276 kg
Laadvermogen: 824 kg
GVW: 3.100 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 298 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,8 l/100km (1 op 7,8)
Brandstofverbruik in de stad: 18,3 l/100km (1 op 5,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 5
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Betreft een scherpe meeneemprijs, zonder garantie. Matte groene wrap op carpathian grey metallic. Compleet met panoramadak, schakelbare sportuitlaat (met afstandbediening), meridian, luchtvering, adaptieve demping, etc.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!