Land Rover Range Rover Sport 5.0 V8 Supercharged Autobiography
€ 22.750,-
Bouwjaar | 01-03-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 179.986 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.999 cc |
Vermogen | 371 kW (505 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 179.986 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.999 cc |
Vermogen | 371 kW (505 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kopper Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Microweg 49 |
Postcode | 6545 CL |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 2120920 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kopperautomotive.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2005 - 2013
Technische informatie
Koppel: 625 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 88 liter
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 193 x 178 cm
Wielbasis: 275 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.480 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 3.125 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 348 g/km
Fijnstofuitstoot: 2 mg/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 14,9 l/100km (1 op 6,7)
Brandstofverbruik in de stad: 21,8 l/100km (1 op 4,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 498 - € 545 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis:
? Vloeistofcheck
? Kenteken tenaamstelling
? Schoonmaken
Land Rover Range Rover Sport 5.0 V8 Supercharged Autobiography
Verkeert in nette staat, rijdt en schakelt goed
Je rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Land Rover Range Rover Sport. De aandrijving wordt verzorgd door een achtcilinder motor en een automatische transmissie. De uitermate solide wegligging is te danken aan de ingebouwde luchtvering. Het lederen interieur ademt luxe, en het zit uiteraard fantastisch. Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Een heerlijk luxe optie van deze auto is het verwarmbare stuurwiel. Laat de koude dagen maar komen. Bij jou zitten ze zelfs achterin goed, dankzij de verwarmde achterbank. Xenonverlichting zorgt in het donker voor beter zicht. Verder is de Land Rover uitgerust met: 20 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Deze auto kent elke bestemming als z'n broekzak, dankzij het navigatiesysteem. De auto is ook uitgevoerd met automatische airconditioning. Twijfelen hoeveel ruimte je achter de auto hebt? Met de achteruitrijcamera weet je altijd hoeveel centimeter! Achter het stuur van deze Land Rover ben jij niet alleen. De auto kijkt als het ware met je mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor je aan. De cruise control zorgt voor een prettige, gelijkmatige koers en minder brandstofgebruik.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. De Brake Assist geeft een veilig gevoel: bij maximaal remmen ondersteunt dit hulpremsysteem de bestuurder.
Heb je interesse in deze mooie Land Rover? Bel ons dan of mail ons, om een afspraak te maken.
Om teleurstellingen te voorkomen raden wij aan voor uw komst een afspraak te plannen.
Het plannen van een afspraak kan telefonisch of per mail.
Doordat wij geen kosten r
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!