Land Rover Range Rover Sport 5.0 V8 SC SVR Vossen/Koelkast/Sportstoelen/Carbon motorkap/360
€ 119.950,-
Bouwjaar | 25-03-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.000 cc |
Vermogen | 423 kW (576 pk) |
Land Rover Range Rover Sport 5.0 V8 SC SVR Vossen/Koelkast/Sportstoelen/Carbon motorkap/360
€ 119.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-03-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.000 cc |
Vermogen | 423 kW (576 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf John van der Rijt |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Groenendal 1 |
Postcode | 5405 AS |
Plaats | Uden |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)413 - 257285 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rijtautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2018 - apr. 2020
Technische informatie
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 104 liter
Acceleratie (0-100): 4,5 s
Topsnelheid: 283 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 202 x 182 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.348 kg
Laadvermogen: 652 kg
GVW: 3.000 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 339 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,7 l/100km (1 op 7,9)
Brandstofverbruik in de stad: 17,2 l/100km (1 op 5,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal
Autobedrijf John van der Rijt biedt u aan deze fantastisch geconfigureerde Range Rover Sport SVR 5.0 V8 uit 2020 met 575pk, Carbon motorkap, Panoramadak, SVR Supersport stoelen, 360 camera, De exclusieve 24 inch Vossen wielen zijn inbegrepen
ADAS Drive-pakketten Drive Pro Pack
ADAS Park-pakket LESS Park Pack
Aandrijflijn aandrijving met alle wielen
Achterasdifferentieel Koppelverdeling dmv remmen (TVBB)
Achterbumpers CCR Rear Bumper ETO CCR
Achterdeur Automatische achterklep
Actieve grille-afsluiter actieve grillelamellen
Met afdekking laadruimte
zwarte buitenspiegel
Afwerking portiersch-pnl - Chroom
Afw. kofferdeksel hoogglans zwart
Afwerkingspakketten Ebony Seats Ebony/Ebony Ebony
Alarmsystemen Perimeter/volume alarmsysteem
Android Auto
Auto Terrain Resp met Dynamic Mode
Apple Carplay
Armleuning stoel Deels leder
Armleuning voorportier Armleuning portier premium leer
TPMS-waarschuwingslampje
Incl. sensoren bandenspanning
Batterijen H8 AGM-accu
Bediening koplampen Kopl.bed. LHD - Rechts rechte lijn
Beschermingsgroep exterieur Buitenbescherming Cat 1
Bestuurdersbewaking Contr. slaperigheid best.
Binnenbekleding 2S-BL - Sportleer
Bovenste deurdrempelkap UPPER DOOR SILL CAP-LTHR
Buitenhandgreep in carrosseriekleur
Camera Surround camerasysteem
Certificeringslabels goedkeuring van volledige voertuigen
Cockpit CCR
Comfortgroep LESS Convenience Pack
Comfortpakket 2 LESS Convenience Pack 1
Configuratie PowerPack (paraplu) PowerPack 17
Configureerbare dynamica
Conversie naar elektr. panoramadak
Met leer bekleed dashboard
Sleepoogdop-Incl. gaas
Met permanente variabele demping
Derivative Badges Kofferbakembleem - SVR
Detectie van achteruitgang Vrije uitgang-detectie
Dodehoekinformatiesysteem blindehoekmonitor
Dop remvloeistofreservoir RSVR-kap rem - Met afbeeldingen
Drempelbescherming voorportier Dorpellijst vrportier,
Dubbele buitenspiegel Dub. el./vrw./geh./ink./a-dim bst./trt.vrl.
Dvd-Speler
Tweetonige claxon
LESS Entertainment Pack
Exclusive pakket Extended Leather Upgrade
Exterior Packs Less Exterior Pack
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!