Land Rover Range Rover Sport 5.0 V8 SC SVR - Drive Assist Pack - Pano - 360 camera - Trekhaak - Keyless - Headup
€ 69.900,- incl. BTW
Bouwjaar | 31-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 182.533 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.000 cc |
Vermogen | 423 kW (576 pk) |
Land Rover Range Rover Sport 5.0 V8 SC SVR - Drive Assist Pack - Pano - 360 camera - Trekhaak - Keyless - Headup
€ 69.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 31-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 182.533 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.000 cc |
Vermogen | 423 kW (576 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf H. Brandsen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Albert Plesmanstraat 34 |
Postcode | 3772 MN |
Plaats | Barneveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)342 - 751109 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.brandsenauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2018 - apr. 2020
Technische informatie
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 104 liter
Acceleratie (0-100): 4,5 s
Topsnelheid: 283 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 202 x 182 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.348 kg
Laadvermogen: 652 kg
GVW: 3.000 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 339 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,7 l/100km (1 op 7,9)
Brandstofverbruik in de stad: 17,2 l/100km (1 op 5,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal
Garantie
Garantie: 6 maanden
Garantie: 15.000 km
Garantie: Datgene wat als eerst bereikt is, is van toepassing.
= Bedrijfsinformatie =
De getoonde prijs is inclusief het benodigd onderhoud en 6 maanden garantie. Het inruilen van uw huidige auto behoort tot de mogelijkheden. Bel voor de zekerheid even voordat u komt, dan weet u zeker dat de gewenste auto nog op voorraad is. Financiering of lease? Met onze eigen leasemaatschappij zijn we erg flexibel qua mogelijkheden. Onze verkopers vertellen u er graag meer over!
Autobedrijf Brandsen heeft ruim 30 jaar ervaring op autogebied, en daarmee de kennis in huis om u een gedegen advies te geven over de aankoop van uw auto. Ook beschikken wij over een moderne werkplaats, waar wij uw auto vakkundig onderhouden of in topconditie herstellen. We doen ons uiterste best om alle informatie zo accuraat en actueel mogelijk te houden. Onze excuses als er desondanks een onjuist gegeven wordt getoond.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!