Land Rover Range Rover Sport 3.6 TDV8 272 pk Aut. GRIJS KENTEKEN Navi, Leder, PDC V+A, Xenon, Youngtimer, 2-Zits
€ 15.800,-
Bouwjaar | 06-03-2009 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 187.720 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.628 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Land Rover Range Rover Sport 3.6 TDV8 272 pk Aut. GRIJS KENTEKEN Navi, Leder, PDC V+A, Xenon, Youngtimer, 2-Zits
€ 15.800,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-03-2009 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 187.720 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.628 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Lenferink Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Plesmanweg 11 |
Postcode | 7602 PD |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 639639 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lenferink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxB): 479 x 193 cm
Wielbasis: 275 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.231 kg
Laadvermogen: 944 kg
GVW: 3.175 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 294 g/km
Fijnstofuitstoot: 31 mg/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik in de stad: 14,7 l/100km (1 op 6,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9 l/100km (1 op 11,1)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 202 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Jeroen Hondebrink
Deze youngtimer Range Rover Sport wordt verkocht in opdracht van een klant. Auto krijgt een nieuwe APK bij aflevering en staat rondom op nieuwe banden.
Wat maakt een youngtimer nou zakelijk aantrekkelijk? Met een Youngtimer heeft u als ondernemer fiscaal voordeel: zodra een auto 15 jaar of ouder is, betaalt u niet langer de zakelijke bijtelling over de oorspronkelijke cataloguswaarde (nieuwwaarde op het moment van aflevering), maar 35% over de economische waarde (de dagwaarde). Deze is een fractie van de nieuwwaarde. U profiteert hiermee direct van het btw-voordeel op de brandstof en onderhoudskosten. Daarnaast kunt u de auto ook in een aantal jaar fiscaal afschrijven.
Voor meer informatie over deze bedrijfsauto kunt u contact opnemen met:
Jeroen Hondebrink +31611958595
www.lenferink.nl
jhondebrink@lenferink.nl
Het betreft zich om een marge auto, hier komt geen BTW bij.
De genoemde prijs is een meeneemprijs.
Kijk voor meer occasions op www.lenferink.nl
Optioneel bieden wij u diverse afleverpakketten.
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Lenferink Auto's BV niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!