Land Rover Range Rover Sport 3.0sdv6 306pk HSEPanoramaMatrixACCBlack Pack22 InchDrive Pro Pack
n.o.t.k.
Bouwjaar | 11-01-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 106.381 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 225 kW (306 pk) |
Land Rover Range Rover Sport 3.0sdv6 306pk HSEPanoramaMatrixACCBlack Pack22 InchDrive Pro Pack
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 11-01-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 106.381 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 225 kW (306 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Gebr. Raaijmakers |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Prins Reinierstraat 14 |
Postcode | 4651 RZ |
Plaats | Steenbergen Nb |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)167 - 566757 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoraaijmakers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2018 - apr. 2020
Technische informatie
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 86 liter
Acceleratie (0-100): 7,1 s
Topsnelheid: 209 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 198 x 182 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.199 kg
Laadvermogen: 851 kg
GVW: 3.050 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 198 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 700 - € 752 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Afleverbeurt: De deelnemer garandeert dat het betreffende geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG afleverbeurt. Deze afleverbeurt garandeert, op het moment dat het deelnemerscontract wordt ondertekend, de navolgende punten: o Distributieriem minimaal 10.000 km onderhoudsvrij o Zomer / all season banden minimaal 2,5 mm profiel (indien afgeleverd op winterbanden dan minimaal 5,5 mm profiel) o Minimaal 6 maanden apk o Minimaal 6 maanden of 6.000 km onderhoudsbeurt vrij (wat het eerst komt is bepalend).
Exportprijs excl. BPM: € 47.950,- Marge
Chassisnummer: SALWA2BK5KA838841
Deze auto verkopen wij alleen naar het buitenland voor deze prijs!!
Prijs voor Nederland: € 49.950,- met ons basispakket. Deze occasion kan ook geleverd worden met het BOVAG pakket voor de prijs van: € 51.350,-
Wij maken ook export documenten / We also make export documents / Wir machen auch export dokumenten
Voor trailer: € 60,- / For Trailer: € 60,- / Fur Trailer: € 60,-
Met 14 dagen verzekering en nummerplaten: € 160,- / With 14 days insurance and export numbers: € 160,- / Mit 14 tagen versicherung und export schilden: € 160,-
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn BOVAG lid en bestaan 30 jaar, in onze advertenties staan gegarandeerde kilometerstanden en bouwjaren. Alle auto's worden bij ons met het basispakket afgeleverd, u heeft zelf de keuze om het BOVAG pakket af te sluiten tegen meerprijs. Deze Bovag garantie geldt voor 20.000 kilometer, tevens moet het onderhoud bij ons in de werkplaats worden uitgevoerd. Het basispakket is zonder enige vorm van garantie. Bij ons heeft u de keuze uit gemiddeld 100 auto's met wekelijks veel wisseling in de voorraad. Inruil en financiering is bij alle auto's mogelijk. Voor meer info 's avonds of in het weekend neem contact op met Tim: 06-24418477. Via WhatsApp ook bereikbaar tevens op 06-21701751.
Voor meer info en ons totale aanbod kijk op: www.autoraaijmakers.nl
Het basispakket bestaat bij ons o.a. uit:
-
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!