Land Rover Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE Dynamic 7-PERS. Aut. PANO | OXFORD-VOLLEDER | BI-XENON | NAVI-FULLMAP | CAMERA | ECC | PDC | CRUISE | HUD | MEMORY-PACK | COMFORT-SEATS |
€ 21.845,-
Bouwjaar | 17-06-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 317.010 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 189 kW (257 pk) |
Land Rover Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE Dynamic 7-PERS. Aut. PANO | OXFORD-VOLLEDER | BI-XENON | NAVI-FULLMAP | CAMERA | ECC | PDC | CRUISE | HUD | MEMORY-PACK | COMFORT-SEATS |
€ 21.845,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-06-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 317.010 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 189 kW (257 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haverkamp Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Woudweg 7 |
Postcode | 7395 SH |
Plaats | Teuge |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haverkamp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2013 - mei 2015
Referentienummer: 09170221552155
Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 495 x 198 x 182 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.149 kg
Laadvermogen: 1.001 kg
GVW: 3.150 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Milieu
CO2-uitstoot: 182 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 3
Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 733 - € 770 per kwartaal
Dankzij hoogwaardige techniek en verschillende veiligheidssystemen, biedt deze Land Rover Range Rover Sport u optimale veiligheid en comfort tijdens iedere rit. Een dieselmotor en een automatische transmissie zorgen dat u met deze SUV prima vooruitkomt. Gladde weg, natte weg, steile weg of ruige weg? De vierwielaandrijving trekt zich er niks van aan en u vervolgt probleemloos uw route met deze 4WD! Het lederen interieur valt meteen op, evenals de hoeveelheid licht die binnenstroomt via het elektrisch bediende glazen panoramadak. Maar kijk nog even verder en u ziet meteen de derde zitrij (of een reusachtige ruimte voor bagage en boodschappen). De elektrisch bediende achterklep gaat handsfree open en dicht. Wat een gemak! Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Met de krachtige xenonverlichting rijdt u ontspannen in het donker. Bij de uitrusting van deze Land Rover horen onder meer 21 inch lichtmetalen velgen, geluidsisolerende ramen, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelbare buitenspiegels met geheugenfunctie, sportuitlaat en elektrisch bediende ramen.
Strak inparkeren wordt een fluitje van een cent door de achteruitrijcamera. In deze auto beschikt u natuurlijk over een navigatiesysteem met harde schijf. Het audio-installatiesysteem biedt glasheldere geluidskwaliteit. U bedient dit veilig, via het stuurwiel of met spraakbediening. U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Voorzien van cruise control, dus vriendelijk voor de inzittenden én de benzinetank. Met automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en boordcomputer is deze Land Rover helemaal compleet.
De nieuwste veilighe
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!