Land Rover Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE-AUTO-CAM-NAVI-TOIT PANO-BI XENON-FULL

€ 27.990,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-05-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 126.998 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen -

Land Rover Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE-AUTO-CAM-NAVI-TOIT PANO-BI XENON-FULL


€ 27.990,-

Algemeen

Bouwjaar 01-05-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 126.998 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Class Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Chaussée de Gembloux 36
Postcode 5140
Plaats Sombreffe
Land België
GSM +32 (0)491 - 888789 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • metallic lak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Entretenu conformment la rglementation: oui
Dommages: aucun

CLASS-CARS

Adresse :
Chausse de gembloux N36, 5140 Sombreffe

- Contact :

English : +32 492 53 26 62
Franais : + 32 0491 888 789

- Horaire :

Du lundi au samedi 09H00 18H00
Dimanche de 10h 18h uniquement sur RDV

- Per uur :

Maandag t/m zaterdag 9.00 uur tot 18.00 uur
Zondag van 10.00 tot 18.00 uur enkel op afspraak

LE GARAGE CLASS CARS vous propose des vhicules de qualit depuis plus de 15 ans ! Rigoureusement slectionns et accompagns :

D'un historique complet, carnet et factures d'entretien
D'une garantie totale, pices et main-d'oeuvre
D'un possible financement, jusqu' 84 mois ,
( emprunter de l'argent cote aussi de l'argent )

Le GARAGE CLASS CARS
"Vendre ET/OU acheter en toute simplicit"



Description du vhicule

Marque : LAND ROVER

Modle : RANGE ROVER SPORT

BOITE : AUTOMATIQUE

Anne : 04 / 05 / 2015

Kw : 155

Chevaux : 211

Srie : HSE

EURO : 5B

quipement :

Assistant au stationnement :

- ? Capteurs d'aide au stationnement arrire
- ? Capteurs d'aide au stationnement avant
- ? Camra d'aide au stationnement

Autres :

- ? Toit panoramique
- ? Toit ouvrant
- ? Phares au xnon
- ? Phares bi-xnon
- ? Phares LED de jour
- ? Dtecteur de pluie
- ? Dtecteur de lumire
- ? Siges chauffants
- ? Start / Stop automatique
- ? Rtroviseur lectriques
- ? Volant multifonctions
- ? Palettes de changement de vitesse
- ? Systme d'accs et de dmarrage sans cl
- ? Hayon lectrique
- ? Isofix

Climatisation :

- ? Climatisation
- ? Climatisation automatique
- ? Climatisation bi-zone

Divertissement / Mdias :

- ? Bluetooth
- ? Dispositif mains libres
- ? Navigation

Systmes d'assistance :

- ? Camra de stationnement arrire
- ? Rgulateur de vitesse
- ? Limiteur de vitesse



Dcouvrez plus de 70 vhicules de stock sur notre site,
www.class-cars.be ///

N'hsitez pas faire un essai routier convaincant. Nous vous demandons de bien vouloir nous contacter au pralable par tlphone ou par email pour un rendez-vous, afin que nous puissions nous assurer que la voiture est prte vous accueillir ! Nous esprons vous rencontrer bientt!

Attention : Bien que nous apportions le plus grand

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie