Land Rover Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE-AUTO-CAM-NAVI-TOIT PANO-BI XENON-FULL
€ 27.990,-
Bouwjaar | 01-05-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 126.998 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 01-05-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 126.998 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Class Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Chaussée de Gembloux 36 |
Postcode | 5140 |
Plaats | Sombreffe |
Land | België |
GSM | +32 (0)491 - 888789 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Entretenu conformment la rglementation: oui
Dommages: aucun
CLASS-CARS
Adresse :
Chausse de gembloux N36, 5140 Sombreffe
- Contact :
English : +32 492 53 26 62
Franais : + 32 0491 888 789
- Horaire :
Du lundi au samedi 09H00 18H00
Dimanche de 10h 18h uniquement sur RDV
- Per uur :
Maandag t/m zaterdag 9.00 uur tot 18.00 uur
Zondag van 10.00 tot 18.00 uur enkel op afspraak
LE GARAGE CLASS CARS vous propose des vhicules de qualit depuis plus de 15 ans ! Rigoureusement slectionns et accompagns :
D'un historique complet, carnet et factures d'entretien
D'une garantie totale, pices et main-d'oeuvre
D'un possible financement, jusqu' 84 mois ,
( emprunter de l'argent cote aussi de l'argent )
Le GARAGE CLASS CARS
"Vendre ET/OU acheter en toute simplicit"
Description du vhicule
Marque : LAND ROVER
Modle : RANGE ROVER SPORT
BOITE : AUTOMATIQUE
Anne : 04 / 05 / 2015
Kw : 155
Chevaux : 211
Srie : HSE
EURO : 5B
quipement :
Assistant au stationnement :
- ? Capteurs d'aide au stationnement arrire
- ? Capteurs d'aide au stationnement avant
- ? Camra d'aide au stationnement
Autres :
- ? Toit panoramique
- ? Toit ouvrant
- ? Phares au xnon
- ? Phares bi-xnon
- ? Phares LED de jour
- ? Dtecteur de pluie
- ? Dtecteur de lumire
- ? Siges chauffants
- ? Start / Stop automatique
- ? Rtroviseur lectriques
- ? Volant multifonctions
- ? Palettes de changement de vitesse
- ? Systme d'accs et de dmarrage sans cl
- ? Hayon lectrique
- ? Isofix
Climatisation :
- ? Climatisation
- ? Climatisation automatique
- ? Climatisation bi-zone
Divertissement / Mdias :
- ? Bluetooth
- ? Dispositif mains libres
- ? Navigation
Systmes d'assistance :
- ? Camra de stationnement arrire
- ? Rgulateur de vitesse
- ? Limiteur de vitesse
Dcouvrez plus de 70 vhicules de stock sur notre site,
www.class-cars.be ///
N'hsitez pas faire un essai routier convaincant. Nous vous demandons de bien vouloir nous contacter au pralable par tlphone ou par email pour un rendez-vous, afin que nous puissions nous assurer que la voiture est prte vous accueillir ! Nous esprons vous rencontrer bientt!
Attention : Bien que nous apportions le plus grand
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!