Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 HSE Dynamic 36239 Euros Net Utilitaire

€ 43.850,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-05-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 151.000 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof -
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen -

Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 HSE Dynamic 36239 Euros Net Utilitaire


€ 43.850,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-05-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 151.000 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof -
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam CWA SA
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Chaussée de Marche 903
Postcode 5100
Plaats Wierde
Land België
GSM +32 (0)475 - 457087 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.cwa-occasions.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • metallic lak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Consommation moyenne de carburant: 7,4 l/100km
Entretenu conformment la rglementation: oui
Dommages: aucun

Voiture Belge 1er propritaire avec historique Land Rover complet !! Etat vraiment exceptionnel !!
Voiture en utilitaire TVA 100% Rcuprable !!
Possibilit de remettre en 5 places !!
Prix H.T.V.A 36239 Euros ou prix export !!!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie