Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 HSE Dynamic 36239 Euros Net Utilitaire
€ 43.850,- incl. BTW
Bouwjaar | 01-05-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 151.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | - |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 01-05-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 151.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | - |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | CWA SA |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Chaussée de Marche 903 |
Postcode | 5100 |
Plaats | Wierde |
Land | België |
GSM | +32 (0)475 - 457087 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.cwa-occasions.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Consommation moyenne de carburant: 7,4 l/100km
Entretenu conformment la rglementation: oui
Dommages: aucun
Voiture Belge 1er propritaire avec historique Land Rover complet !! Etat vraiment exceptionnel !!
Voiture en utilitaire TVA 100% Rcuprable !!
Possibilit de remettre en 5 places !!
Prix H.T.V.A 36239 Euros ou prix export !!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!