Land Rover Range Rover Sport 3.0 P550e Autobiography Meridian 3D Surround / Panorama / Massage + Ventilatie / SV Bespoke Full Extented Leather Upgrade
€ 157.900,- incl. BTW
Bouwjaar | 22-12-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 14.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 403 kW (549 pk) |
Land Rover Range Rover Sport 3.0 P550e Autobiography Meridian 3D Surround / Panorama / Massage + Ventilatie / SV Bespoke Full Extented Leather Upgrade
€ 157.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 22-12-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 14.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 403 kW (549 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Firstgear Enschede B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ir. Schiffstraat 314 |
Postcode | 7547 RD |
Plaats | Enschede |
Provincie | |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)53 - 7600000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.firstgearcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2023
Technische informatie
Koppel: 800 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 72 liter
Actieradius: 120 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 242 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.735 kg
Wielbasis: 300 cm
Accu
Accu: 38 kWh
Interieur
Interieurkleur: Zwart / Wit
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,7 l/100km (1 op 142,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 28,2 kWh/100km
CO2-uitstoot: 17 g/km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 274 - € 300 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Exterieur - Eiger Grey
Interieur - Leder geperforeerd in Light Cloud/Ebony
Glazen panoramadak met Schuif-/kanteldeel voor
23'' 'Style 1075', Diamond Turned Finish & Contrast Gloss Dark Grey
Towing Pack
Comfort Pack
Cold Climate Pack
Verwarmbare voorruit
Verwarmde ruitensproeiers
Gelaagd glas voor voor-/achterportierruiten en achterste zijruiten
Verwarmbare stuurwielrand
Met leder bekleed stuurwiel met afwerking in Moonlight
Interieurvoorverwarming en -koeling
Cabin Air Purification Pro
Bergvak middenconsole met extra koelfunctie
22-voudig elektrisch verstelbare en koel-/verwarmbare voorstoelen met memoryfunctie, massagefunctie
SV Bespoke Full Extented Leather Upgrade
Elektrisch uit-/inklapbare trekhaak
Advancend Tow Assist
5 Jaar Garantie of 150.000km
Soft Door Close
Dynamic Exterior Pack
Autobiography-badge
Meridian 3D Surround Sound Audiosysteem
SV Bespoke vloermatten
4-Zone climate control
Elektrisch in hoogte en lengte verstelbare stuurkolom
Keyless Entry
3D Surround Camera
All Wheel Steering
Head-Up Display
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!