Land Rover Range Rover Sport 3.0 P460e Satin Edition HSE DYNAMIC SATIN BLACK - SNEL LEVERBAAR - JANUARI 2025
€ 145.315,- incl. BTW
Bouwjaar | 03-01-2025 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 338 kW (460 pk) |
Land Rover Range Rover Sport 3.0 P460e Satin Edition HSE DYNAMIC SATIN BLACK - SNEL LEVERBAAR - JANUARI 2025
€ 145.315,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 03-01-2025 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 338 kW (460 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jaguar Land Rover Maastricht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Afrikalaan 31 |
Postcode | 6199 AH |
Plaats | Maastricht-Airport |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 4300900 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jaguarlandrovermaastricht.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2022
Modelcode: L461
Referentienummer: 17917692
Technische informatie
Koppel: 660 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 72 liter
Actieradius: 122 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,5 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.730 kg
Wielbasis: 300 cm
Accu
Accu: 38 kWh
Accu laden: 7 kW
Accu snelladen: 50 kW
Interieur
Interieurkleur: Ebony Leder
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 17 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,7 l/100km (1 op 142,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 27,8 kWh/100km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 274 - € 300 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basis (inbegrepen):
- Land Rover Garantie (zonder meerprijs): Als een onderdeel van de auto als gevolg van een fabricagefout gerepareerd of vervangen moet worden, zal dit onderdeel geheel kosteloos door een Land Rover dealer of Land Rover Service Partner worden gerepareerd of vervangen, ongeacht of de auto tijdens de garantieperiode eventueel van eigenaar is veranderd. Tot 3 jaar garantie of tot 100.000km
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van % tot 80%: 40 min
Basiskleur: zwart / zwart
Jaguar Land Rover Maastricht is de officiële Jaguar en Land Rover dealer voor de regio Limburg. In onze moderne nieuwe showroom aan de Afrikalaan 31 te Maastricht-Airport kunt u terecht voor alle nieuwe Jaguar en Land Rover modellen. Op onze eerste verdieping staat een groot aanbod aan Approved occasions van beide merken. In onze werkplaats kunt u terecht voor onderhoud en reparatie van alle Jaguar Land Rover modellen. Ons team staat voor u klaar om u te helpen met alle vragen en het vinden van uw droomauto, graag tot ziens!
Aan de in deze advertentie getoonde informatie en prijzen kunnen op geen enkele wijze rechten ontleend worden en al het getoonde is onder voorbehoud van type- en/of (digitale) weergavefouten. Neem bij de twijfel over de juistheid van een advertentie altijd contact op met een verkoopadviseur van Jaguar Land Rover Maastricht.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!