Land Rover Range Rover Sport 3.0 P460e Dynamic SE Black Pack Pano 23inch
€ 128.845,- incl. BTW
Bouwjaar | 31-12-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 31-12-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | BvO Automotive |
Contactpersoon | Bart van Oers |
Adres | Singel 1940-1945 308 |
Postcode | 5348 PV |
Plaats | Oss |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 37459273 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bvoautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2023 - 2024
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 294 kW (400 PK)
Koppel: 660 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 72 liter
Acceleratie (0-100): 5,5 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 495 x 205 x 182 cm
Wielbasis: 300 cm
Inhoud laadruimte: 835/1.860 l
Gewichten
Ledig gewicht: 2.655 kg
Laadvermogen: 795 kg
GVW: 3.450 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)
Max. dakbelasting: 100 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,7 l/100km (1 op 142,9)
CO2-uitstoot: 18 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Range Rover Sport productieplaats beschikbaar. Configuratie nog aan te passen naar uw wensen.
Exterieur: Carpathian Grey
Interieur: Stoelbekleding in geperforeerd Windsor leder in zwart
Dak in carrosseriekleur
Privacy glas
Vast, glazen panoramadak
23" 'Style 1075', Diamond Turned Finish & Contrast Gloss Dark Grey
Standaard (metaalkleurige) remklauwen
Black Exterior Pack
Hemelbekleding in zwart
Interieurafwerking in Natural Black houtfineer
Laadkabel voor 230V- of Schuko-stopcontact
Met leder bekleed stuurwiel
20-voudig elektrisch verstel- en verwarmbare voorstoelen met memoryfunctie en achterbank metvelektrisch verstelbare rugleuning en verwarmbare buitenste zitplaatsen
Extended Leather Upgrade
Secure Tracker Pro
Daarnaast voorzien van de standaard optie in het pakket Dynamic SE
Fabrieksgarantie 5 jaar / 150.000km
Prijs afhankelijk van de gekozen configuratie.
Wij kunnen ook voor u de verzekering en eventueel financiering regelen. Neem contact op voor meer info.
Voor meer informatie over deze Audi kunt u contact opnemen met Anton Honig.
Tel : +31 (0)6 37459273 of Mail : anton@bvoautomotive.nl
Deze advertentie en de inhoud ervan is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Het is echter mogelijk dat in de gehanteerde advertentietekst bepaalde opties en/of accessoires zijn vermeld welke niet op deze specifieke auto aanwezig zijn. Er kunnen derhalve aan de advertentie geen rechten worden ontleend en BvO Automotive kan nooit aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud en volledigheid van de verstrekte informatie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!