Land Rover Range Rover Sport 3.0 P400 MHEV HST

€ 69.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 27-08-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 110.025 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 297 kW (405 pk)

Algemeen

Bouwjaar 27-08-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 110.025 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 297 kW (405 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Leuken Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Meerheuvel 5
Postcode 5221 EA
Plaats 's-Hertogenbosch
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)73 - 2055320 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanleukenautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2018

Technische informatie
Koppel: 550 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 104 liter
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 225 km/u
Ledig gewicht: 2.405 kg
Wielbasis: 292 cm

Interieur
Interieurkleur: Ebony zwart nappaleer
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 209 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,2 l/100km (1 op 10,9)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Aflever- en garantiepakket Gold:


VanLeuken Automotive Aflever- en Garantiepakket voertuigen van 3 tot 5 jaar oud.
Voertuigen van 3 jaar tot 5 jaar oud en tot 100.000 km, wat zich het eerste aandient.
€ 1.000,-

- VanLeuken - Approved Garantie 6 maanden (15.000 km)
- Optie tot verlenging van garantie tot 12 maanden
- Noodzakelijke servicebeurt volgens het serviceprotocol
- Wax Guard - Lakverzegeling
- Nieuwe APK
- Luxe kentekenplaten
- RDW-leges en tenaamstellen voertuig
- Voor slechts €1.000,- incl. btw
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK; Luxe kentekenplaten, Nieuwe APK, Noodzakelijke servicebeurt volgens het serviceprotocol, Optie tot verlenging van garantie tot 12 maanden, RDW-leges en tenaamstellen voertuig, VanLeuken - Approved Garantie 6 maanden (15.000 km), Voor slechts €1.000,- incl. btw, Wax Guard - Lakverzegeling

Overige informatie
Basiskleur: grijs / zwart

Bij VanLeuken Automotive zijn we trots om de Land Rover Range Rover Sport P400 HST aan te bieden. Dit voertuig, zorgvuldig geselecteerd en met uiterste zorg klaargemaakt in onze eigen werkplaats, weerspiegelt onze toewijding aan kwaliteit en service. Geen enkele moeite is gespaard om dit exemplaar in perfecte staat aan te bieden.
De Range Rover Sport HST is de krachtigste Sport zonder V8 onder de kap. Onder de motorkap bevindt zich een 3,0-liter zes-in-lijn, een Ingenium-motor die 400 pk en 550 Nm koppel levert. Met deze zescilinder accelereert de HST in 6,2 seconden naar 100 km/h en bereikt een topsnelheid van 225 km/h. Interessant is dat de 3.0 niet alleen een elektrisch aangestuurde supercharger heeft, maar ook is voorzien van Mild Hybrid-techniek. Dit systeem slaat tijdens het remmen vrijkomende energie op in het 48v-accupakket, met een gemiddeld verbruik van 9,3 l/100 km. Deze HST-variant is aan de buitenkant te herkennen aan zijn rode remklauwen en HST-badges. De uitrusting van de HST is zeer indrukwekkend, met onder andere zestienvoudig verstelbare voorstoelen en suède-aankleding op het stuur en rond de pook.
Dit specifieke exemplaar van de Range Rover Sport P400 HST is uitgevoerd in de kleur Carpathian Grey, het opmerkelijke daarbij is dat deze volledig in de matte XPEL zit. XPEL is een beschermfolie die het lakwerk beschermt. Indien je matte XPEL installeert, wo

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie