Land Rover Range Rover Sport 2.7 TdV6 HSE leer dak full opties top conditie NAP APK

€ 5.495,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-01-2006
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 407.495 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.720 cc
Vermogen 140 kW (191 pk)

Land Rover Range Rover Sport 2.7 TdV6 HSE leer dak full opties top conditie NAP APK


€ 5.495,-

Algemeen

Bouwjaar 01-01-2006
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 407.495 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.720 cc
Vermogen 140 kW (191 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ed Kar Autohandel
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Berkenwoudestraat 23
Postcode 3076 JA
Plaats Rotterdam
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)10 - 4259907 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 51191563 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.edkar.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (achter)
  • airbags gordijn (voor)
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

DEZE AUTO ZIET ER ZEER GOED UIT, RIJDT EN SCHAKELT PRIMA, TECHNISCH EN MOTORISCH IN ORDE.
Deze Land Rover Range Rover Sport komt uit 2006, werd geleverd van 01-01-2005 tot 30-09-2009 en kostte toen ? 91.129,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2006 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 140 kW (190 PK) en een cilinderinhoud van 2720 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 193 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12,7 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 10,2 liter per 100 km en hij weegt 2430 kg. Trekgewicht: 3500 kg. De APK is geldig tot 21-06-2025.
NAP IS LOGISCH
-INRUIL IS MOGELIJK MAAR WEL TEGEN HANDELS PRIJZEN. VOOR MEER INFO KUNT U ONS MAILEN OF DIRECT BELLEN: 0651191563
Garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan.
Wij rekenen GEEN afleverkosten.
U kunt bij ons al uw export documenten regelen inclusief verzekering,
Optioneel: De kosten van 3 maanden extra garantie bedragen VA ?495

- Op onzin biedingen wordt NIET gereageerd

Openingstijden zijn op maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00, op zaterdag van 9:30 tot 16:00. Op zondag zijn we dicht.
Het is mogelijk om een afspraak in te plannen buiten kantooruren, graag hiervoor even bellen.
Wij raden u aan om even te bellen als u naar een auto wilt komen kijken, zo weet u zeker dat u niet voor niks rijdt.
Kijk voor meer info en onze volledig voorraad op onze website: www.edkar.nl
Tekstfouten voorbehouden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie