Land Rover Range Rover Sport 2.0 SD4 HSE | PANO | BLACK EDITION | VIRTUAL DASH | MERIDIAN
€ 44.950,-
Bouwjaar | 06-06-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 107.200 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Land Rover Range Rover Sport 2.0 SD4 HSE | PANO | BLACK EDITION | VIRTUAL DASH | MERIDIAN
€ 44.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-06-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 107.200 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Luxo Automotive |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Nijverheidsstraat 2A |
Postcode | 1704 RA |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 2600030 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.luxoautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/55 R20
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 207 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 488 x 207 x 180 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.079 kg
Laadvermogen: 871 kg
GVW: 2.950 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 733 - € 770 per kwartaal
Land Rover Range Rover Sport 2.0 SD4 HSE | PANO | BLACK EDITION | MERIDIAN
Wie plaatsneemt in de Range Rover Sport wordt welhaast overrompeld door schoonheid. De kleuren, de layout en de gebruikte materialen zijn in perfecte harmonie en maken de Range Rover Sport alleen daarom al tot een bijzondere auto.
Highlights:
- Digitale dashboard
- Panoramadak
- Meridian audiosystem
- Memory Seats
- Black Pack
- Luxe lederen bekleding
- Uitgebreide stuurbediening
- Dealer onderhouden
- Lane assist
- Achteruitrijcamera
- Stoelverwarming voor en achter
- Carplay/Android auto
- En natuurlijk nog veel meer!
Compleet met onderhoudsboekjes en 2 sleutels.
Uiteraard is inruil van uw huidige auto bij ons mogelijk.
Hebben wij u nieuwsgierig gemaakt? Bel ons dan snel voor een afspraak!
= Bedrijfsinformatie =
Voor Financial lease kunt u goed bij ons terecht.
Dus overweegt u om voor uw gemak per maand te betalen? Neem dan snel contact met ons op en vraag naar een van onze adviseurs!
Voor meer informatie of voor het maken van een afspraak kunt u ons bereiken via 072 260 00 30
Service & Kwaliteit staan bij ons vooraan.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!