Land Rover Range Rover Sport 2.0 SD4 HSE 7p. Black Edition
€ 46.999,- incl. BTW
Bouwjaar | 22-06-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 88.192 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-06-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 88.192 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Gewi Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 7 |
Postcode | 5324 JX |
Plaats | Ammerzoden |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22056563 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gewi.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2018
Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 74 liter
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 207 km/u
Maten
Breedte: 198 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.079 kg
Laadvermogen: 966 kg
GVW: 3.045 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,2 mg/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 733 - € 770 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard aflevering (inbegrepen):
Zo meeneemprijs.
Bekijk ook onze aanvullende Bovag afleverpakket, hierin zit een onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave en digitale registratie is het BMW dealersysteem, een nieuwe apk keuring en 1 jaar volledige Bovag garantie.
- Bovag afleverpakket (€ 795 meerprijs): Bij een Bovag afleverpakket zit een onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave en digitale registratie is het BMW dealersysteem, een nieuwe apk keuring en 1 jaar volledige Bovag garantie.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard aflevering"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Deze prachtige Range Rover Sport 2.0 SD4 HSE is van de eerste eigenaar afkomstig en van a tot z dealeronderhouden. Het betreft een 7 persoons uitvoering en is voorzien van vele extra's zoals matrix koplampen, virtual dashboard, Meridian sound pakket, 4 wiel aangedreven, Apple CarPlay - Android Auto, achteruitrijcamera, elektrische stoelen met memory functie etc etc.
Afleverkosten bedragen €795.- Hiervoor krijgt de auto een onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, een nieuwe apk keuring en 1 jaar volledige Bovag garantie.
Wij zijn aangesloten bij BMW en werken dan ook met de juiste, originele BMW apparatuur om onze auto's zo goed mogelijk af te leveren. Ook heeft u bij ons volledig inzicht in de volledige onderhoudshistorie van BMW, ongeacht bij welke vestiging van BMW in binnen of buitenland. Ook kunt u zien wat er door BMW is uitgevoerd aan terugroepacties of garanties. Verder zijn wij lid van de BOVAG en N.A.P. Ook voor financieringen zakelijk of particulier bent u bij ons aan het juiste adres.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!