Land Rover Range Rover Sport 2.0 P440e Dynamic HSE 441Pk PANORAMADAK, 23 INCH, HEAD-UP DISPLAY, WIT LEDER, 360 CAMERA, KEYLESS ENTRY, APPLE CARPLAY, LASER KOPLAMPEN, MERIDIAN AUDI
€ 129.945,-
Bouwjaar | 15-08-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 22.696 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 324 kW (441 pk) |
Land Rover Range Rover Sport 2.0 P440e Dynamic HSE 441Pk PANORAMADAK, 23 INCH, HEAD-UP DISPLAY, WIT LEDER, 360 CAMERA, KEYLESS ENTRY, APPLE CARPLAY, LASER KOPLAMPEN, MERIDIAN AUDI
€ 129.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-08-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 22.696 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 324 kW (441 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Krimpenerwaard |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van der Giessenweg 2 |
Postcode | 2921 LP |
Plaats | Krimpen aan den Ijssel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 201707 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumkrimpenerwaard.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2021 - mei 2023
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 324 kW (441 PK)
Vermogen elektromotor(en): 30 kW (41 PK)
Vermogen brandstofmotor: 294 kW (400 PK)
Koppel: 620 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 71 liter
Actieradius: 109 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 509 x 200 x 182 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.635 kg
Laadvermogen: 815 kg
GVW: 3.450 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 31 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7 kW
Accu snelladen: Combined Charging System, 50 kW
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 19 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,8 l/100km (1 op 125,0)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 28,3 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 261 - € 286 per kwartaal
Garantie
Garantielabels: Autotrust garantie (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
Qua leeftijd komt deze Land Rover Range Rover Sport net kijken. Frisse kilometerstand, laatste technologie, actuele snufjes. Net niet nieuw, en dus heel betaalbaar! De uitstekende prestaties van deze auto komen van de zescilinder benzinemotor en de automatische transmissie. Misschien valt u voor het lederen interieur. Maar wat een licht van binnen ook, dankzij het elektrisch bediende glazen panorama dak; en niet te vergeten het grote gemak van een elektrisch bedienbare achterklep. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. En zei u comfort? Die wordt meegeleverd door de super relaxte luchtvering en de comfortstoelen. Afzien is er bij deze Land Rover Range Rover Sport niet bij. Zelfs achterin vinden we de verwarmde achterbank. Dankzij de matrix LED-verlichting geven de koplampen ook in het donker daglicht. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 21 inch lichtmetalen velgen, geluidsisolerende ramen, trailer assistent, zwarte hemelbekleding, elektrisch inklapbare buitenspiegels en LED-achterlichten.
Het digitale dashboard vertelt u alles wat u wilt weten voor een slimme, comfortabele en veilige rit. De functie van de 360 graden camera in deze auto is om u een totaaloverzicht van de omgeving te geven, ongeacht hoe smal de straat of parkeerplek is. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Een smartphone met internetverbinding legt eenvoudig overal contact met de auto. U kunt functies activeren en de conditie van de auto monitoren. Als belangrijke extra geldt zonder twijfel het high performance audiosysteem met topkwaliteit geluidsweergave. De Land Rover is standaard voorzien van: met leder bekleed dashboar
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!