Land Rover Range Rover Sport 2.0 P400e HSE Dynamic | Trekhaak | Panorama | Meridian sound | Cruise | Lane assist | Carplay
€ 65.700,-
Bouwjaar | 07-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 80.961 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | - |
Land Rover Range Rover Sport 2.0 P400e HSE Dynamic | Trekhaak | Panorama | Meridian sound | Cruise | Lane assist | Carplay
€ 65.700,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 80.961 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bourguignon Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jupiterweg 11 |
Postcode | 8938 AD |
Plaats | Leeuwarden |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)58 - 2847000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bourguignon.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2018 - apr. 2020
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 221 kW (300 PK)
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 91 liter
Actieradius: 50 km
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 198 x 182 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.515 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 77 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3 l/100km (1 op 33,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 850 afleverkosten.
Motorrijtuigenbelasting: € 498 - € 545 per kwartaal
De Land Rover Range Rover Sport 2.0 P400e HSE Dynamic is een veelzijdige en luxueuze SUV die de ultieme combinatie van comfort, technologie en prestatie biedt. Deze plug-in hybride beschikt over een geavanceerde aandrijflijn bestaande uit zowel een elektromotor als een benzinemotor, wat resulteert in een indrukwekkend maximumvermogen van 297 kW (404 pk) en een krachtig maximumkoppel van 640 Nm. Met een gemiddeld verbruik van slechts 2,8 l/100 km (1 op 35,7), biedt deze Range Rover Sport een uitstekende brandstofefficiëntie voor zijn klasse. Het exterieur van de Range Rover Sport straalt zowel elegantie als robuustheid uit. De auto is voorzien van 21-inch lichtmetalen velgen die een sportieve uitstraling geven en het panoramische dak versterkt het gevoel van openheid en ruimte. Het zonnescherm voor het dak zorgt voor extra comfort op zonnige dagen. De elektrische achterklep is voorzien van een hoogte-instelling, wat het in- en uitladen gemakkelijker maakt en de toegang tot de bagageruimte vergemakkelijkt. Binnenin de Range Rover Sport ervaar je een luxe en geavanceerde ambiance. Het interieur is uitgerust met hoogwaardige lederen stoelen die elektrisch verstelbaar zijn en voorzien van geheugeninstellingen, waardoor de bestuurder en passagiers hun ideale zitpositie gemakkelijk kunnen vinden. Deze stoelen kunnen ook de achteruitkijkspiegels automatisch afstemmen op de opgeslagen instellingen, wat de rijervaring nog verder vereenvoudigt. De stoelen zijn verwarmd, zowel voor als achter, wat zorgt voor extra comfort tijdens koudere dagen. Het interieur biedt ook een zwarte hemel die een verfijnde uitstraling toevoegt aan de cabine. De Meridian-geluidssystemen zorgen voor een ongeëvenaarde geluidskwaliteit, terwijl het uitgebreide navigatiesysteem en Carplay zorgen voor naadloze connectiviteit en gebruiksvriendelijkheid. Het voertuig is uitgerust met een adaptieve cruisecontrol en Lane Assist, die bijdragen aan een veilige en ontspannen rit. De parkeercamera'
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!