Land Rover Range Rover Sport 2.0 P400e Autobiography Dynamic [PANORAMADAK, APPLE CARPLAY, 360 CAMERA, MERIDIAN SOUND, STOELVERWARMING, DODE HOEK SENSOR, CRUISE, STAAT]
€ 61.940,-
Bouwjaar | 14-11-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 45.813 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Land Rover Range Rover Sport 2.0 P400e Autobiography Dynamic [PANORAMADAK, APPLE CARPLAY, 360 CAMERA, MERIDIAN SOUND, STOELVERWARMING, DODE HOEK SENSOR, CRUISE, STAAT]
€ 61.940,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-11-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 45.813 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kik Sales |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jan Tomstraat 8 |
Postcode | 2941 CD |
Plaats | Lekkerkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 234011 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kiksales.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2018 - apr. 2020
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 297 kW (404 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 221 kW (300 PK)
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 91 liter
Actieradius: 50 km (41 km elektrisch)
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 198 x 182 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.515 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 13 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.7 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 80 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3 l/100km (1 op 33,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,5 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 498 - € 545 per kwartaal
Het doordachte ontwerp van de Land Rover Range Rover Sport maakt hem tot een comfortabele en veelzijdige auto voor het hele gezin. Dit exemplaar heeft 45813 kilometer gelopen en is van het bouwjaar 2019. Een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Dat stabiele weggevoel onder alle condities, da's nou een van de voordelen van luchtvering. Als we het over kwaliteit en stijl hebben, wat dacht u dan van het lederen interieur? U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. De elektrisch bedienbare achterklep opent met een druk op de knop. Het glazen panoramadak geeft ook doordeweeks een vakantiegevoel. Wat een licht en zicht! Deze Land Rover Range Rover Sport is niet zuinig met comfort. Wat dacht u van een verwarmde achterbank? Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 21 inch lichtmetalen velgen, LED-koplampen, adaptief dempingsysteem, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Omdat goed geïnformeerd rijden tegenwoordig om veel meer draait dan alleen snelheid en brandstofpeil, laat het digitale dashboard alle functies zien die u nodig heeft. Met de hulp van vier camera's, biedt de 360 graden camera op deze auto een panoramisch zicht, wat bijzonder nuttig is bij het parkeren en manoeuvreren. Gemak dient de mens. Dankzij de spraaksturing bedient u de belangrijkste functie met uw stem. Dankzij Connected Services houdt u de auto nog gemakkelijker in topconditie. Elke dag. Het high performance audiosysteem produceert krachtige bassen en heldere hoge tonen. Ook full map navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, electronic climate control, sportstuur met schakelpaddels, regensensor en cruise control horen tot de
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!