Land Rover Range Rover Sport 2.0 P400e Autobiography Dynamic - Panorama | Luchtvering | Memory | HUD | ACC

€ 69.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 12-02-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 38.512 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 327 kW (445 pk)

Land Rover Range Rover Sport 2.0 P400e Autobiography Dynamic - Panorama | Luchtvering | Memory | HUD | ACC


€ 69.950,-

Algemeen

Bouwjaar 12-02-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 38.512 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 327 kW (445 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam C Gallery Exclusive
Contactpersoon Cris de la Torre Diaz
Adres George Marshallweg 7
Postcode 1689 ZS
Plaats Zwaag
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)229 - 755707 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.cgalleryexclusive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2018 - apr. 2020

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 327 kW (445 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 221 kW (300 PK)
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 91 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 220 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 198 x 182 cm
Wielbasis: 292 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.515 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 89 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3 l/100km (1 op 33,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 498 - € 545 per kwartaal

MC 9001

Kenteken auto: GLB-68-B

Hij is sportief en avontuurlijk, maar hij brengt u ook met het grootste gemak door druk verkeer. De kilometerstand van deze goed onderhouden auto is laag, slechts 38512. De auto is van bouwjaar 2020. In deze SUV vindt u een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Basisuitvoering? Niks daarvan! Deze komt met lederen interieur, een elektrisch bediende glazen panorama dak en een elektrisch bedienbare achterklep. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Voorzien van zowel stoelverwarming, verwarmbare achterbank alsook een verwarmbaar stuur, zorgt dit voertuig voor uitstekend comfort tijdens koude dagen. Constante rijhoogte, optimaal comfort, perfecte wegligging... de luchtvering zorgt ervoor! De comfortstoelen doen er nog een schepje bovenop. Daglicht bij nacht? De koplampen met matrix LED-verlichting zorgen ervoor. Verder is de Land Rover uitgerust met: 21 inch lichtmetalen velgen, adaptief dempingsysteem, geluidsisolerende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Middenin de winter stapt u in een behaaglijk warme auto dankzij de standkachel. Snelheid, omgevingsinfo, navigatie en communicatie... Het digitale dashboard geeft alles realtime weer. Met de 360 graden camera, verzorgd door vier camera's, wordt rijden in drukke steden of het navigeren in nauwe ruimtes een koud kunstje. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Deze auto gaat met u in gesprek. Hij vertelt u dankzij remote services alles over de status van diverse onderdelen en laat zich desgevraagd ook activeren. Gewoon via uw smartphone. Ook is de Land Rover uitgerust met: dashboard met spraakbediening, high performance audiosysteem, full map navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, electronic climate control en regensensor.

Deze auto is voorzien van innovatieve system

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie