Land Rover Range Rover 3.0 TDV6 Vogue 86.000km
€ 39.900,-
Bouwjaar | 20-05-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 86.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 189 kW (257 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-05-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 86.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 189 kW (257 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Niesmann Bischoff Campers Nederland BV |
Contactpersoon | Mark Hiemstra |
Adres | Galliersweg 39 |
Postcode | 5349 AT |
Plaats | Oss |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)412 - 745034 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.niesmannbischoff.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2013 - dec. 2017
Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 506 x 198 x 187 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.266 kg
Laadvermogen: 734 kg
GVW: 3.000 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 182 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Historie
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 816 - € 858 per kwartaal
Keurige Land Rover Range Rover 3.0 TDV6 Vogue met alle opties en maar 83.000km!!
= Bedrijfsinformatie =
We zijn altijd op zoek naar goed onderhouden Campers van Niesmann-Bischoff, Morelo, Concorde en La Strada Campers
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover | Groot, groter, grootst
De Range Rover is het grootste model van Land Rover. En toch kan het nóg groter. De Range Rover is voortaan namelijk ook leverbaar met verlengde wielbasis. Daarmee kan deze luxe terreinauto ook dienst doen als auto met chauffeur. Wat is de meerwaarde daarvan?
De Range Rover is er nu ook met verlengde wielbasis, voor gebruik als auto met chauffeur. De meerwaarde is de eenvoudigere instap, grotere bagageruimte en natuurlijk de off-road mogelijkheid.
Plus
- ruim
- uiterst comfortabel
- meer dan terreinwaardig
Min
- hoofdsteunen te laag / gordels te laag
- inmiddels achterhaald op gebied van infotainment en actieve veiligheid (opgelost modeljaar 2017)
- onhandige constructie hoedenplank
Conclusie
De Range Rover is er nu ook met verlengde wielbasis. Daarmee wil Range Rover een alternatief bieden voor de traditionele limousine met chauffeur. Een testrit leert dat de Range Rover daadwerkelijk meerwaarde biedt. Dat begint met de welbekende luxe en het comfort dat iedere Range Rover biedt.
Dankzij de lange wielbasis is de Range Rover nu nog ruimer. De hoogte maakt de instap makkelijker, waarna de Range Rover achterin alle voorzieningen en verfijning biedt die mag worden verwacht van een auto als deze. De Range Rover gaat verder dan zomaar een limousine met de enorme bagageruimte en, mocht het ooit nodig zijn, welhaast legendarische vaardigheden in het terrein.