Land Rover Range Rover 2.0 P400e LWB Vogue PANO-DAK DEALER OND. VOL
€ 59.995,-
Bouwjaar | 27-06-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.047 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 221 kW (301 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-06-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.047 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 221 kW (301 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Goedman Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zijde 450 |
Postcode | 2771 GA |
Plaats | Boskoop |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 215111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.goedmanautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 221 kW (301 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 51 km
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/55 R20
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 220 km/u
Accu: 13 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.7 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 520 x 207 x 187 cm
Wielbasis: 312 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.651 kg
Laadvermogen: 599 kg
GVW: 3.250 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 72 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 25,686274509804 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 549 - € 601 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij als Goedman automotive doen geen online taxaties, zowel per mail als via de marktplaats app. Als u geïnteresseerd bent in een van onze auto's dan zijn wij telefonische bereikbaar tijdens onze openingstijden.
De inhoud van deze website is voor algemene informatie. Deze website is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Ondanks de constante zorg en aandacht die wij besteden aan de inhoud van deze website is het mogelijk dat de informatie die op deze website wordt gepubliceerd onjuist en/of onvolledig is. Hoewel wij ons inspannen om de informatie op de website zo juist, volledig en actueel mogelijk te laten zijn, worden de beschikbaarheid, juistheid, volledigheid en actualiteit van deze informatie niet gegarandeerd. Wij en aan haar gelieerde werkmaatschappijen zijn dan ook niet aansprakelijk voor schade die zou kunnen ontstaan door het bezoek en gebruik van deze website dan wel van de daarop gepubliceerde informatie. Aan de inhoud van deze website kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover | Groot, groter, grootst
De Range Rover is het grootste model van Land Rover. En toch kan het nóg groter. De Range Rover is voortaan namelijk ook leverbaar met verlengde wielbasis. Daarmee kan deze luxe terreinauto ook dienst doen als auto met chauffeur. Wat is de meerwaarde daarvan?
De Range Rover is er nu ook met verlengde wielbasis, voor gebruik als auto met chauffeur. De meerwaarde is de eenvoudigere instap, grotere bagageruimte en natuurlijk de off-road mogelijkheid.
Plus
- ruim
- uiterst comfortabel
- meer dan terreinwaardig
Min
- hoofdsteunen te laag / gordels te laag
- inmiddels achterhaald op gebied van infotainment en actieve veiligheid (opgelost modeljaar 2017)
- onhandige constructie hoedenplank
Conclusie
De Range Rover is er nu ook met verlengde wielbasis. Daarmee wil Range Rover een alternatief bieden voor de traditionele limousine met chauffeur. Een testrit leert dat de Range Rover daadwerkelijk meerwaarde biedt. Dat begint met de welbekende luxe en het comfort dat iedere Range Rover biedt.
Dankzij de lange wielbasis is de Range Rover nu nog ruimer. De hoogte maakt de instap makkelijker, waarna de Range Rover achterin alle voorzieningen en verfijning biedt die mag worden verwacht van een auto als deze. De Range Rover gaat verder dan zomaar een limousine met de enorme bagageruimte en, mocht het ooit nodig zijn, welhaast legendarische vaardigheden in het terrein.