Land Rover Defender 3.0 P400 110 MHEV HSE Panoramadak|Adaptive Cruise|Trekhaak
€ 61.900,- excl. BTW
Bouwjaar | 13-11-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 141.769 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-11-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 141.769 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Versteegh Automotive |
Contactpersoon | M. Versteegh |
Adres | Ter Aaseweg 10b |
Postcode | 3626 AA |
Plaats | Nieuwer ter Aa (breukelen) |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)294 - 232400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.versteeghautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 275/45 R22
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten
Wielbasis: 302 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.410 kg
Laadvermogen: 804 kg
GVW: 3.165 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
CO2-uitstoot: 220 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 221 per kwartaal
Overcomplete en in zeer nette staat verkerende Land Rover Defender. Zowel van binnen als van buiten is de Defender keurig netjes. De vorige eigenaar heeft de Defender met veel liefde bereden, wat goed aan de auto is af te zien. Het onderhoud is volledig uitgevoerd door de Land Rover-dealer en de volledige onderhoudshistorie is aanwezig.
Inclusief alle documentatie, reservesleutel, serviceboekje, onderhoudshistorie en het RDW Tellerrapport.
Met zijn oerdegelijk design en ongekend vermogen is deze Defender helemaal compleet. De vier wielen worden aangedreven door de enorm krachtige betrouwbare 3.0 6-cilinder motor met hybride techniek. 400pk, een enorme power natuurlijk, maar ook heel zuinig doordat de batterij onder het rijden wordt opgeladen.
In het interieur domineren de met leder beklede stoelen, die er niet alleen stijlvol uitzien, maar die u ook optimaal ondersteunen tijdens de rit. De stoelen zijn eenvoudig te verstellen naar uw wens, doormiddel van elektrische bediening met geheugen. Panorama dak open? Geen probleem, dat kan met een druk op de knop. Ook heeft deze zeer complete Defender een 360 camera, een dodehoek detector en parkeersensoren. Parkeren zal makkelijker gaan dan ooit. Comfort, sport stand of all-road is te bedienen door een druk op de knop. Door de luchtvering rijd deze auto comfortabeler dan ooit. Binnen de lijntjes blijven op de weg zal nooit een probleem zijn door lane assist. Tot de uitrusting van de auto behoren ook de 22-inch lichtmetalen velgen en adaptief dempingsysteem. Doormiddel van adaptieve cruise control is het rijden van een constante snelheid geen probleem en houdt u automatisch afstand op uw voorligger.
De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker met een trekgewicht van maar liefst 3.000kg.
De gehele ombouw naar geel kenteken (achterbank etc.) is aanwezig. Desgewenst is de ombouw tegen een kleine meerprijs door ons uit te voeren.
U krijgt bij aankoop het RDW Tellerrapport meegeleverd om de kilometerstand te garanderen.
Eventueel inruil mogelijk.
Voor meer informatie en/of het maken van een afspraak kunt u ons altijd bereiken op onderstaand telefoonnummer.
Met vriendelijke groet,
Versteegh Automotive
M. Versteegh
tel. 0294-232400
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!