Land Rover Defender 2.5 Tdi 90 Hard Top
€ 14.999,-
Bouwjaar | 17-02-1988 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 325.907 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.500 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-02-1988 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 325.907 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.500 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Joris Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Adelstraat 47 |
Postcode | 4921 BP |
Plaats | Made |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 50421327 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jorisautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Gave auto! APK tot juli 2025
Land Rover Defender 2.5 Tdi 90" Hard Top
- Kenteken: BY-58-XN
- Merk: Land Rover
- Model: Defender
- APK tot: 01-07-2025
- Tellerstand: 325907 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 1988
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart Metallic
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: antraciet
- Motorinhoud: 2500 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 63 kW / 86pk
- Ledig gewicht: 1680 kg
- Max. trekgewicht: 3500 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Breedte: 179 cm
- Laadruimte hoogte: 121 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro Euro 0
Exterieur
- Metaalkleur
- Sportvelgen
- Trekhaak
Interieur
- Middenarmsteun voor
Inruilen is mogelijk. Graag even bellen voordat u onze kant op komt om teleurstellingen te voorkomen. Wij zijn misschien net even een auto halen.
Joris Automotive
Adelstraat 47
4921BP Made
0650421327
info@jorisautomotive.nl
www.jorisautomotive.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!