Land Rover Defender 2.5 Tdi 90 Hard Top | Rood | Dakrek
€ 12.900,-
Bouwjaar | 30-07-1998 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 272.900 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.500 cc |
Vermogen | 83 kW (113 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-07-1998 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 272.900 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.500 cc |
Vermogen | 83 kW (113 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Caspers Collectie |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Burg. J.G. Legroweg 108 |
Postcode | 9761 TD |
Plaats | Eelde |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)50 - 3080000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.caspe.rs |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Gave Defender 90 in metallic rood. Afkomstig van liefhebber en netjes verzorgd.
Land Rover Defender 2.5 Tdi 90" Hard Top | Rood | Dakrek
- Kenteken: 24-VB-HZ
- Merk: Land Rover
- Model: Defender
- APK tot: 05-09-2025
- Tellerstand: 272900 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 1998
- Transmissie: Handgeschakeld 5-versnellingen
- Kleur: rood Metallic
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: grijs
- Motorinhoud: 2500 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 83 kW / 113pk
- Ledig gewicht: 1640 kg
- Max. trekgewicht: 3500 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Breedte: 179 cm
- Laadruimte hoogte: 121 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 148 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 2
Exterieur
- Achterruitwisser
- Trekhaak
Infotainment
- Radio CD speler
Interieur
- Glazen kanteldak
- Middenarmsteun voor
Stoere Land Rover Defender 90 in keurige staat.
Verkoop in opdracht van liefhebber.
Voorzien van de betrouwbare 2.5 Tdi motor en verder leuk uitgevoerd met rood metallic lak, een dak rek met mistlampen en een glazen kanteldakje.
Op grijs kenteken en daarmee interessant om zakelijk te rijden vanwege de lagere wegenbelasting.
Origineel Nederlandse auto. Onderhoud historie is aanwezig.
Wil je meer weten?
Neem daarvoor gerust contact met ons op via onderstaande gegevens en vraag naar Paul of Coen.
Mail: sales@casperscollectie.nl
Tel: 050-308 0000
Wij helpen je graag verder.
Graag tot ziens bij Caspers!
De Caspers Collectie
Burg. J.G. Legroweg 108
9761TD Eelde
050 308 0000
info@garagecaspers.nl
www.caspe.rs
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!