Land Rover Defender 2.4 TD HT 90 SE / James Baroud Hard Shell Rooftent / 270 Graden Luifel / Grijs Kenteken / NED-Defender
€ 39.995,- excl. BTW
Bouwjaar | 26-11-2010 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 243.933 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.402 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Land Rover Defender 2.4 TD HT 90 SE / James Baroud Hard Shell Rooftent / 270 Graden Luifel / Grijs Kenteken / NED-Defender
€ 39.995,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 26-11-2010 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 243.933 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.402 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoroel's |
Contactpersoon | Roel van de Leest |
Adres | De Morgenstond 45 |
Postcode | 5473 HE |
Plaats | Heeswijk-Dinther |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55581600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoroels.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Maten
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.685 kg
Laadvermogen: 789 kg
GVW: 2.185 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
Emissieklasse: Euro 5
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
Zeer goed onderhouden Land Rover Defender 2.4 TD HT 90 '' SE 4WD. Bij 223.453 KM laatste onderhoudsbeurt gehad. Zeer complete uitvoering met o.a. Trekhaak, James Baroud Hard shell Rooftop tent, Eezi-Awn 270 graden luifel, Lock voor pedalen, Roosters voor zitruimte en nog veel meer. Zowel van binnen als buiten zeer nette Defender.
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. De aandrijving van deze Land Rover wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, treeplanken, elektrisch bedienbare ramen en metallic lak.
Nooit meer de weg kwijt: daarvoor zorgt het onboard navigatiesysteem. De Land Rover is standaard voorzien van: lederen stuur en centrale portiervergrendeling.
Met ons ruime aanbod van minimaal 140 voertuigen in uiteenlopende merken, kunnen wij u helpen aan een auto die bij uw wensen en budget past. Garantie, inruil en financiering zijn natuurlijk ook altijd mogelijk. Raadpleeg voor ons brede aanbod voertuigen en meer informatie onze website www.autoroels.nl. Natuurlijk informeren wij u ook graag telefonisch of per mail.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echt nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!