Land Rover Defender 2.0 D240 110 SE / PANO / TREKHAAK / LED / IMPERIAAL / 22/ Ex btw
€ 64.950,-
Bouwjaar | 04-06-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 52.450 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-06-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 52.450 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nico Alblas automobielen B.V. |
Contactpersoon | Mark Fritsma |
Adres | Hoogeveenenweg 9 |
Postcode | 2913 LV |
Plaats | Nieuwerkerk A/d Ijssel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 8208400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nicoalblas.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen (grijs kenteken)
Modeljaar: 2020
Technische informatie
Koppel: 430 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 85 liter
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Bandenmaat: 22
Vooras: Lichtmetalen velgen
Achteras: Lichtmetalen velgen
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2
Breedte: 200 cm
Wielbasis: 302 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.499 kg
Laadvermogen: 651 kg
GVW: 3.150 kg
Interieur
Interieurkleur: zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Historie
Aantal eigenaren: 1
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 231 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: All-seasonbanden
Wij kunnen ook uw Leasing of Financiering verzorgen.
Garantie is bij ons tot wel 24 maanden bespreekbaar.
Neem met ons contact op voor een inruil voorstel van uw huidige auto.
Vraag gewoon naar uw mogelijkheden en onze voorwaarden.
Op werkdagen geopend van 9 uur tot 18.00 uur.
Op zaterdag geopend van 10.00 uur tot 17.00 uur
Nico Alblas Automobielen BV
Hoogeveenenweg 9
2913LV Nieuwerkerk a/d IJssel
Bel ons op: 010-8208400
info@nicoalblas.nl
whattsapp: 06-101.44.101
Hoewel de informatie op onze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen of fouten in de gegevens te allen tijde voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!