Land Rover Defender 130 3.0D HEV8PLPANORAMISCH DAKLEDERLEDNAVIGATIE

€ 83.975,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-03-2023
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 30.410 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.997 cc
Vermogen -

Land Rover Defender 130 3.0D HEV8PLPANORAMISCH DAKLEDERLEDNAVIGATIE


€ 83.975,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-03-2023
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 30.410 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.997 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Decaigny Selected Cars & Vans - Izegem
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Reperstraat 157
Postcode 8870
Plaats Izegem
Land België
Telefoon +32 (0)51 - 316666 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.decaigny.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • metallic lak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Capacit de charge: 669 kg
PBV: 3.380 kg
Historique des dommages: Sans dommage
Pouvoir fiscal: 15 pk
Prix de crdit-bail: 1 507,05 p/m (60 mois); renseignez-vous sur les conditions

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie