Land Rover Defender 110 SW TD4 Rough Limited Edition Comm. | Leder | Airco | LMV |

€ 41.950,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-01-2013
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 126.258 km
Deuren 5
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Land Rover Defender 110 SW TD4 Rough Limited Edition Comm. | Leder | Airco | LMV |


€ 41.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 10-01-2013
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 126.258 km
Deuren 5
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Peter Schouten Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Giek 3
Postcode 3891 KA
Plaats Zeewolde
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)36 - 7601710 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.peterschoutenautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen (grijs kenteken)

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 235/85 R16
Acceleratie (0-100): 15,8 s
Topsnelheid: 145 km/u

Maten
Wielbasis: 280 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.035 kg
Laadvermogen: 1.063 kg
GVW: 3.050 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 295 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik in de stad: 13,6 l/100km (1 op 7,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,7 l/100km (1 op 10,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal

Uniek; Deze Land Rover Defender 110 SW Rough Limited Edition...!

De speciale Defender-uitvoering onderscheidt zich direct door een nieuwe kleurencombinatie met Nara Bronze als carrosseriekleur en Santorino Black voor het dak, de koplampomlijstingen en wielkastverbreders. Het zwarte contrastthema wordt afgerond door 16 inch 'Saw Tooth' lichtmetalen velgen in Gloss Black en zwarte traanplaatbescherming op voorbumper en dorpels. De grille is weer in carrosseriekleur uitgevoerd. Kenmerken van de achterzijde zijn een speciale 'DEFENDER' badge in 'Rough'-design en heldere LED-achterlichten. Een achterbumper met opstap maakt toegang tot de bagageruimte gemakkelijker.

Voor het interieur van de Defender Rough Limited Edition is gekozen voor een duo-tone bekleding in Black & Almond, met contrasterende stiknaden in Nutmeg. De stoelen zijn uitgevoerd met middenbanen in stof (Almond) en zijwangen in Black leder, waarbij een gepreegd Land Rover logo in de hoofdsteunen het exclusieve karakter versterkt. Ook opvallend is de in de lakkleur van de auto uitgevoerde middenconsole en de set vloermatten met contrasterende omboording.

Naast het specifieke in- en exterieur van de Rough Limited Edition is ook de standaarduitrusting opgewaardeerd, met onder meer een airconditioning, elektrisch bedienbare portierruiten), verwarmbare voorstoelen en elektrisch verwarmbare voorruit, een stuurwiel in zwart leder met contrasterende stiknaden, een opbergvak, radio/CD-speler met USB- en AUX-aansluiting en vier 50 W luidsprekers, Bluetooth, spatlappen vóór, opstap zijportieren (vier stuks) en een trekhaak met 50 mm kogel en 7-polige contactdoos

Deze Land Rover Defender 110 Rough Edition werd geleverd in de speciale unieke kleur Nara Bronze in combinatie met Santorini Black...

De wegenbelasting bedraagt € 126.- per kwartaal.

U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Land Rover Defender. De aandrijving van deze Land Rover wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Comfort en een gevoel van luxe: dat geeft de heerlijke stoelverwarming. Tot de uitrusting van deze Land Rover behor

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie