Land Rover Defender 110 P400e HSE X-Dynamic / PANO / CARPLAY / TREKHAAK / VOL
€ 104.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 18-04-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 30.076 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 18-04-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 30.076 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dick Lathouwers Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kelvinweg 5a |
Postcode | 6101 WT |
Plaats | Echt |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41814760 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dicklathouwers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 297 kW (404 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Maten
Afmetingen (LxBxH): 504 x 200 x 197 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.593 kg
Laadvermogen: 707 kg
GVW: 3.300 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 69 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 523 - € 573 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Heeft u vragen over deze auto of wilt u een persoonlijke video ontvangen waarin uw vragen worden beantwoord? Neem contact op en ik sta u met plezier te woord. Ik ben telefonisch bereikbaar op 06-41814760 of via video middels WhatsApp, FaceTime of Facebook Messenger. Kijk op www.dicklathouwers.nl/collectie voor een uitgebreide fotoreportage van deze auto en het overige aanbod.
Bij online aankoop van deze auto mag u het onderstaande van ons verwachten:
* Aflevering zonder meerprijs in rijklare conditie
* Professionele en volledige poetsbeurt van in- en exterieur
* Tenaamstelling en vrijwaring
* Inruil is indien gewenst mogelijk
* Scherpe financierings- en leasingmogelijkheden (Informeer naar de mogelijkheden)
Graag tot ziens!
Met vriendelijke groet, Dick Lathouwers
Onze advertenties zijn met grote zorg opgesteld. Toch kan het onverhoopt voor komen dat een advertentie niet volledig is of een fout bevat. Derhalve zijn alle advertenties onder voorbehoud van druk- type- en spelfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!