Land Rover Defender 110 3.0 D250 Luchtv Trekh ACC 22inch Krijt-wrap
€ 82.900,- excl. BTW
Bouwjaar | 13-11-2023 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-11-2023 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Luxewagen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Fabrykswei 2 |
Postcode | 8501 ST |
Plaats | Joure |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)513 - 785406 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.luxewagen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen (grijs kenteken)
Modelreeks: sep. 2020 - mei 2024
Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.303 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg
Wielbasis: 302 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Energielabel: E
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Nieuwe Defender, direct leverbaar! Perfect uitgevoerd, met o.a. luchtvering, elektrische trekhaak (3500kg), adaptieve cruise control, lane- en side assist, 22 inch originele velgen hoogglans zwart, krijt wrap, zwarte bumpers, logo's en en exterieur details, rode remklauwen, etc!
= Bedrijfsinformatie =
Onze prijzen zijn all-in; dus rijklaar inclusief BOVAG-garantie of resterende fabrieksgarantie en inclusief BTW/BPM (tenzij anders vermeld). Dus geen extra afleveringskosten. Kijk op onze eigen website (luxewagen.nl) voor meer + HD-foto's. Niet alleen onze collectie is luxe, ook onze service! Met meer dan 20 jaar ervaring in de branche weten we dat service het belangrijkste is. Van goed en eerlijk advies voor de aankoop tot fantastische service na de aankoop. Ons team bestaat uit liefhebbers die hun vak verstaan. Dankzij rechtstreekse inkoop bij Duitse fabrikanten en importeurs bieden wij een zorgvuldig geselecteerd aanbod van dealer onderhouden en perfect uitgevoerde luxewagens, met een heldere historie. Leasen (ook starters/zzp-ers) en inruilen is geen probleem. Bel of stuur ons een bericht, we helpen u graag.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!