Land Rover Defender 110 3.0 D250 110 X-Dynamic SE HERITAGE / Grijs kenteken / Panorama / Meridian / Stoelventilatie / Keyless
€ 79.900,- excl. BTW
Bouwjaar | 11-04-2022 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 35.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 183 kW (249 pk) |
Land Rover Defender 110 3.0 D250 110 X-Dynamic SE HERITAGE / Grijs kenteken / Panorama / Meridian / Stoelventilatie / Keyless
€ 79.900,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 11-04-2022 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 35.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 183 kW (249 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Firstgear Enschede B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ir. Schiffstraat 314 |
Postcode | 7547 RD |
Plaats | Enschede |
Provincie | |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)53 - 7600000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.firstgearcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modeljaar: 2020
Typenummer: 17705110-NLO
Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 188 km/u
Ledig gewicht: 2.303 kg
Wielbasis: 302 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart / Wit
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
CO2-uitstoot: 233 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 816 - € 858 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Exterieur - Santorini Black Metallic (Groene Wrap)
Interieur - Leder Zwart / Wit
Aanhanger assistent
Achteropkomend verkeer waarschuwing
Achteruitrij assistent
Adaptief demping systeem
Afdaal assistent
Apple Carplay/Android
Audio installatie Meridian
Bots waarschuwing systeem
Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
Buitenspiegels met verlichting
Cruise control
DAB
Dimlichten automatisch
Dodehoek detectie
Electronic climate control
Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
Elektrisch verstelbare stuurkolom
Hoofd airbag(s) voor
Keyless entry
Lage gearing
LED achterlichten
LED mistlampen
Lederen stuurwiel
Lederen versnellingspook
Lederen/stof bekleding
Lichtmetalen velgen 5-spaaks 22"
Luchtvering
Matrix LED koplampen
Multimediavoorbereiding
Navigatiesysteem full map
Parkeersensor achter
Parkeersensor voor
Passagiersairbag
Regensensor
Rijstrooksensor met correctie
Roll Stability Control
Rondomzicht camera
Start/stop systeem
Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Stuurwiel multifunctioneel
Verkeersbord detectie
Vermoeidheids herkenning
Volledig digitaal instrumentenpaneel
Zij airbag(s) voor
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!