Land Rover Defender 110 2.0 P400e HSE URBAN |Pano|Cam|btw Land Rover Defender 110 2.0 P400e 110 HSE
€ 99.990,- incl. BTW
Bouwjaar | 08-09-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 25.765 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Land Rover Defender 110 2.0 P400e HSE URBAN |Pano|Cam|btw Land Rover Defender 110 2.0 P400e 110 HSE
€ 99.990,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 08-09-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 25.765 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Robben Rosmalen |
Contactpersoon | Thijs Robben |
Adres | Helvoirtseweg 168 |
Postcode | 5263 EJ |
Plaats | Vught |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 81764763 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.robbenrosmalen.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2020
Technische informatie
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 90 liter
Actieradius: 43 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 476 x 200 cm
Wielbasis: 302 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.569 kg
Laadvermogen: 731 kg
GVW: 3.300 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 19 kWh
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,3 l/100km (1 op 30,3)
CO2-uitstoot: 77 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 523 - € 573 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket:
Wij hanteren meeneemprijzen.
Bij de prijs inbegrepen een schone nette gepolijste auto, geldige APK, minimaal €40,- brandstof, RDW-leges, en een algemene technische controle.
Mocht de auto buiten de fabrieksgarantie vallen, dan bieden wij aan 6 maanden of 10.000km garantie op motor en versnellingsbak tegen een meerprijs van €999,- op basis van de vraagprijs.
Dit afleverpakket bevat: Algemene technische controle, Geldige APK (Minimaal 6 maanden geldig), RDW-Leges, Schone nette auto
AL MEER DAN 10 JAAR EEN BEGRIP IN VUGHT EN OMSTREKEN VOOR UW EXCLUSIEVE AUTO.
Aangezien we graag de tijd voor u nemen werken we alleen op afspraak.
Wij hanteren flexibele openingstijden, bel ons eerst voordat u vertrekt
U bent van harte welkom.
Voor verkoopinformatie kunt u rechtstreeks contact opnemen met Thijs Robben 06-81764763. Wij zijn ook bereikbaar via WhatsApp (06-81764763) of email net wat u prettig vindt.
Deze advertentie en de inhoud ervan is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Het is echter mogelijk dat in de gehanteerde advertentietekst bepaalde opties en/of accessoires zijn vermeld welke niet op deze specifieke auto aanwezig zijn. Er kunnen derhalve aan de advertentie geen rechten worden ontleend en Robben Rosmalen kan nooit aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud en volledigheid van de verstrekte informatie. Voor vragen en/of meer informatie over de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt u contact met ons opnemen. Ontdekt u een fout, meld het ons aub.
Bedankt
LIKE ONZE FACEBOOK EN BLIJF OP DE HOOGTE VAN ONS MEEST ACTUELE AANBOD!
BELEEF DEZE AUTO 3D OP ONZE WEBSITE WWW.ROBBENROSMALEN.NL
Alle keuringen toegestaan, INRUIL en FINANCIERING uiteraard mogelijk!
Wordt geleverd met alle (onderhoud)boekjes en NAP.
Mocht u een auto willen inruilen dan ontvangen wij graag enkele duidelijke foto's van het in- exterieur, kilometerstand en vermeld daarbij eventuele beschadigingen en of mankementen.
De foto's kunt u sturen via Whats'App of email.
Please contact us for export possibilities!
Nl, Eng, Fr
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!