Land Rover Defender 110 2.0 P400e 110 SE

€ 87.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-06-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 61.750 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen -

Land Rover Defender 110 2.0 P400e 110 SE


€ 87.950,-

Algemeen

Bouwjaar 03-06-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 61.750 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Witmer & Odijk
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Wasbeeklaan 3A
Postcode 2361 HG
Plaats Warmond
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)71 - 5790534 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.witmerodijk.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2020 - mei 2024

Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 297 kW (404 PK)
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 191 km/u
Ledig gewicht: 2.600 kg
Wielbasis: 302 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,6 l/100km (1 op 38,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

In het luxere segment der SUV's is de kwalificatie 'eenheidsworst' steeds meer van toepassing. Ze doen allemaal hetzelfde, een stoer moment buiten de gebaande paden beleven ze nooit en ze lijken steeds vaker van dezelfde tekentafel te komen. Gelukkig kondigde Land Rover 70 jaar na introductie van de eerste serie de nieuwe Defender aan met behoud van de originele lijnen. Daardoor werd het wél een spannende auto, uiteraard naar hedendaagse maatstaven. Niet zomaar een retro ontwerp van het icoon. Het is Land Rover inderdaad gelukt om de door een ieder sympathiek gevonden uitstraling van de Defender te behouden, eigentijds te maken en ook te laten rijden als een moderne Land Rover. In tegenstelling tot de meeste SUV's is de Defender echt alle omstandigheden de baas en rijdt op de openbare weg comfortabel en soepel. En dat in een ontwerp en sfeer die geen concurrentie kent, zie de iconische Defender-belijning en het minimalistische strakke interieur wat overigens in alle hedendaagse behoeften voorziet. De broers Maurice en Spencer Wilks tekende in 1947 het oorspronkelijke ontwerp met een stok in het strandzand van een eiland in Wales. Anno 2024 leeft dat moment voort in de nieuwste Defender. Overigens hadden de broers Wilks nooit kunnen vermoeden waarmee een Defender anno nu mee uitgerust kan worden. Zo beschikt deze 110 over luchtvering, automatische climat control, elektrisch panoramadak, 360gr camera view met achter en voor camera's en sensoren, cruise control te bedienen op het verstelbare multifunctionele stuur, blu-tooth telefoon interface, Meridian hifi installatie en veel meer extra's die een Defender niet eerder kende. In strak Black-on-Black uitgevoerd en in nieuwstaat. Met deze Plug-In Hybride Defender rijdt u meer dan 40km elektrisch, uitermate toekomstgericht en fijn voor de mensen in de stad. Deze Defender leveren wij af inclusief nieuwe APK, garantie en servicebeurt. Zie onze website voor meer dan 100 foto's www.witmerodijk.nl of gebruik de volgende link; https://witmerodijk.nl/te-koop/land-rover-defender-p400-hybride-se-2021/2055

Uitrusting
Achterlichten in led
Achterbank gedeeld neerklapbaar en verwarmd
Adaptief onderstel (Adaptive Dynamics)
Automatische climat control drie zones
Bandenspanningswaarschuwingssysteem
Beglazing achter Privacy
Binnenspiegel met dimautomaat
Buitenspiegels inklapbaar en verwarmbaar
Cent

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie