Land Rover Defender 110 2.0 P400e 110 S | Pano | Leder | Stuurverwarming | Stoelverwarming | Keyless entry
€ 149.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 12-01-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 5.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | - |
Land Rover Defender 110 2.0 P400e 110 S | Pano | Leder | Stuurverwarming | Stoelverwarming | Keyless entry
€ 149.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 12-01-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 5.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Signature Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Euroweg 24 |
Postcode | 2988 CM |
Plaats | Ridderkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 8048000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.signaturecars.eu |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2020 - apr. 2023
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 221 kW (300 PK)
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 90 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 191 km/u
Accutype: lithium-ion
Ledig gewicht: 2.600 kg
Wielbasis: 302 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,6 l/100km (1 op 38,5)
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 12-01-2029
De in 1948 uitgebrachte Land Rover Defender is na een jarenlang succesverhaal door Gerry McGovern in 2019 in een nieuw jasje gestoken. Een waardige vervanger van de oude vertrouwde Land Rover Defender.
De in 2023 nieuw geleverde Defender P400E is na een bezoekje bij Absolute Motors voorzien van een nog mooier aangekleed exterieur. Hierbij is hij voorzien van diverse Urban Automotive onderdelen die ervoor zorgen dat de met een hybride motor aangedreven auto buiten het rijcomfort, dat de auto vanuit de fabriek al heeft, nu ook de looks heeft die deze auto verdient.
Wacht niet te lang voordat deze unieke Defender een nieuw baasje heeft gevonden.
Urban black shadow sidesteps
Urban Mudflap kit
Urban Rear wheel cover
Urban upper rear spoiler
Urban quad pod roof light bar
Urban decal and lettering kit
Urban Powercube DRL kit
Urban widetrack arch kit
Urban front aero blades
Urban vented bonnet
Urban bonnet vents " best of british "
Urban side vents " best of british "
Urban floor mat set
Urban etched interior probolt kit
Urban Defender interior Black & Grey
Urban Defender interior Black & Grey option pack 1
Urban Defender interior Black & Grey option pack 2
Urban 23" UC-4 4 Wheel package
285/40YR23 Pirelli scorpion zero
Custom wheel finish in tinted grey metallic
Custom painted brake callipers incl Urban lettering
Custom carwrap in moonlight matte
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!